Jeg har egentlig skrevet et indlæg om dette før for år tilbage, men tror måske det forsvandt i mængden.
Når jeg spiller med mine simmere i sims2 fryser ofte fast når de sover, lige inden de er udhvilet. Hidtil har jeg kunnet løse problemet ved bare at vække dem lidt før, eller sørge for at de ikke er udhvilede midt om natten.
Men på det seneste er det sket 4 ud af 6 gange, så de flytter ud og ind af deres hus konstant (det løser problemet for en kort tid), hvilket gør det svært fx. at få dem forfremmet på jobbet osv. Det hjælper ikke at bruge moveObjects on/off, det flytter dem bare rundt sammen med sengen - man kan vel sige at de bliver som et "dødt" møbel.
Jeg har tjekket om udvidelses-pakkerne kunne være problemet (en fejl måske), og prøvede at spille helt og aldeles uden snydekoder, men problemet var der stadig.
Så er det så nu, jeg tænker: kan det være basis-spillet mon?? Det er den helt almindelige, ikke den der dobbelt-pakke med basis-spillet og Nightlife, ej heller ikke Collectors Eddition. Jeg fik det forærende af en der havde fået det gratis i en bogklub i sin tid, og det havde aldrig været brugt.
Er det simpelthen en fejl i mit spil, så jeg bør købe et nyt og friskt?
På forhånd tak for alle svar der bare muligvis kan hjælpe!
Venligst, Trine.