Nyt spil til The Sims 3

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Nyt spil til The Sims 3

Indlægaf sims-bims » 1. feb 2010, 15:04

Giv dine simmere den perfekte newyorker-inspirerede livsstil

Lav dine simmeres hjem om med smart og stilet newyorker-inspiration med The Sims 3 High-End Loft Xtra Pakke. Opgradér dine simmeres livsstil med sofistikerede møbler, lækker elektronik og den nyeste mode.

INDHOLD

Tilføj et smart og højteknologisk præg til dine simmeres soveværelse, dagligstue, badeværelse, kontor og andre rum.
Opgradér dine simmeres garderober med smart tøj, skræddersyede jakkesæt og sofistikeret overtøj.
Lav dine simmeres hjem om til hypermoderne områder med nye møbler, spændende kunst og moderne design.
Giv dine simmere eftertragtet elektronik, såsom højteknologiske og ultratynde fjernsyn, spillesystemer, musikanlæg og meget andet.
Som en særlig tiårs-jubilæumsgave indeholder denne pakke tre velkendte og elskede genstande fra The Sims- og The Sims 2-spillene: Den hjerteformede vibrationsseng, elguitaren og akvariet.

(kilde:http://dk.thesims3.com/game/sp1)
M.V.H.

sims-bims
Billede
min sims2 sidehttp://thesims2.ea.com/mysimpage/pod.php
min sims3 sidehttp://www.thesims3.com/mypage/simsbims4
mit forum som jeg har med min bror http://www.sims23.forumup.dk
sims-bims
Tumling
Tumling

Geografisk sted: sønderjylland

Re: Nyt spil til The Sims 3

Indlægaf Rose Diva » 3. feb 2010, 16:38

Herligt :D Ved du hvornår den udkommer?? :wink:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Siri » 4. feb 2010, 18:56

Pakken udkommer i morgen, d. 5 febuar :D
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Rose Diva » 7. feb 2010, 11:46

Okay tak Siri :D
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Siri » 7. feb 2010, 12:07

Det var så lidt ;)
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf mette s » 7. feb 2010, 15:20

Og den er jævnt kedelig!
Jeg er altid frygtelig bange for at gå glip af noget uundværligt, men det synes ikke rigtig at være tilfældet med denne første ekstrapakke.
Jeg ved jo godt at ekstrapakkerne ikke er det samme som udvidelsespakker. De tilfører bare nye møbler eller mere tøj, men alligevel køber jeg dem for en sikkerheds skyld. I denne skal der dog være et ordentligt akvarium, som jeg indrømmer ikke at have prøvet endnu. Og en vibrations-seng, men med hjerteformede gavle, altså, lige præcis der bliver jeg ganske voksen og kedelig.....jeg kunne ikke drømme om at udstyre et hjem med noget så hæsligt.....selvom massagen fra en vibrationsmadras lyder ganske vanedannende.
Jeg er meget glad for at have lært de forskellige sider at kende, hvor jeg kan finde brugerskabt indhold, for EA´s indretningsmæssige talenter glimrer ved deres fravær. Det er så ufatteligt grimt, det, de kommer med. Omvendt kan det sagtens lade sige gøre at finde fede ting rundt omkring og så er det ovenikøbet en herlig fritidssyssel :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Tilbage til The Sims 3 generelt