Så er Sims 3 datoen fundet!!!

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Så er Sims 3 datoen fundet!!!

Indlægaf Stento » 3. feb 2009, 23:33

Hej alle,
Så har EA-Game endelig fundet den s.... dato! og ØV den 2. Juni. Så nu må vi vente i 4 måneder mere :cry: ... øv øv og tre gange øv!! :rant2:

Her er hvad de skriver,

EA Announces New Ship Date for The Sims 3
Highly-Anticipated PC Game from Best-selling PC Franchise Slated to Ship June 2, 2009

REDWOOD CITY, Calif., Feb 03, 2009 (BUSINESS WIRE) -- Electronic Arts Inc. (NASDAQ:ERTS) today announced that The Sims(TM) 3, the highly-anticipated flagship game from the best-selling PC franchise, The Sims will launch across the PC, Mac, iPhone, iPod Touch and mobile devices summer 2009. The Sims 3 PC will ship to store shelves worldwide starting June 2, 2009.

Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Re: Så er Sims 3 datoen fundet!!!

Indlægaf wholle » 4. feb 2009, 00:29

Det Steno oplyser er det der står på den amerikanske sims3 side ved EA.
På den danske sims3 side ved EA angives datoen til d. 4 juni 2009 http://thesims3.ea.com/view/pages/newsI ... 1200930441

Den 4. juni 2009 passer også bedere med en sims dag - det er nemmelig en tosdag :wink:

Jeg har gjort dette emne til et opslag!
wholle
co-admin
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Frillen » 4. feb 2009, 00:32

Ja og det mest grinagtige er at spillet er færdigt, og der bliver sandsynligtvis ikke ændret på det - EA begrunder udsættelsen med at dollaren ikke står så stærkt lige nu, samt at de kan forbedre deres næste regnskabsår(2010) ved at udsætte nogle spiltitler(bla. The Sims 3, Godfather 2 and Dragon Age) :lol:

Ja, det er sq rigtigt nok, det står faktisk her:
http://news.ea.com/portal/site/ea/index ... ewsLang=en

Der er godt nok ballade inde på sims3-sektionen på EA amerikanske sims2-forum, folk er godt gale i skralden over EA's stunt og flere er begyndt at snakke om at boykotte The Sims 3 :lol:
Rent personligt så tror jeg ikke på at EA tjener flere penge ved at lave en økonomisk baseret udsættelse af spillet, og sq da slet ikke til den 4. juni - Juni måned er eksamensmåned, samt er det starten på sommeren, og for mange mennesker betyder det mindrer computer samt flere udendørs + ferieaktiviteter.
Jeg tror nu nok de skal nå deres forventede salg, men det kommer nok næppe til at blive et samlet salg, som f.eks. da Sims 2 udkom, simpelthen på grund af tidspunktet :D

Jeg tror virkeligt ikke at den ansvarlige for denne udsættelse(Sandsynligvis økonomisk chef) har tænkt sig særligt godt om ved at udsætte færdige spil med henblik på at tjene lidt flere penge - Forestil jer at spillet går hen og bliver lækket ud på internettet før tid...

Jeg ved godt at det er lidt sørgeligt, men også lidt grinagtigt, det viser at EA er fuldstændigt ligeglade med dere trofaste fanskare af sims-spillene, de stoler blindt på at spillet sælger godt alligevel, hvilket det sikkert også gør i sidste ende, for der findes jo ikke et alternativ, hvis man er fan af denne type spil :mrgreen:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Stento » 4. feb 2009, 11:33

Hej,
Så må vi da håbe at dollaren ikke falder mere hænd imod juni, :laughing2: for så får vi sgu da aldrig Sims 3 :laughing5:
Det er jo noget pjat! de må da være klar over at de holder flere tusinde mennesker hen og bare fordi de er blevet pengegriske. Det med regnskabet til 2010 ville de jo få ind alligevel og hvis de til og med lavede en lille tillægs pakke, så ville folk jo blive elle vilde og der ville komme flere penge i kassen. Jeg er sikker på at de som firma nok skal overleve denne krise vi er i.
De er blevet pengegriske og så bliver man ligeglad med hvad andre tænker og føler. De er da total ligeglade med os, :superior: også selvom de har lovet spillet ud til den 22. februar. de er så store nu, at de kan være ligeglade. :(
Vi Sims fan må desværre bare væbne os med tålmodighed, "De kan knække vores faner, men os kan de ikke knække", :goodluck: men 4 måneder endnu, det er sgu tortur. Nå!! men vi kan jo ikke gøre noget ved det, andet end at vente.
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Rose Diva » 4. feb 2009, 16:59

Nej, det må bare ikke ske. Jeg synes ellers vi har været meget tålmodige. :(
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Mona Solstråle » 4. feb 2009, 23:48

Jeg tænker at de lige kan nå et par ekstra udvidelsespakker til Sims2 i mellemtiden, for at presse de sidste dråber (læs kontanter) ud af spillerne. Noget må vi jo forventes at fordrive tiden med mens vi venter. :twisted: ....og vi mangler vist stadig et par reklame pakker. :lol:
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Annbirtha » 7. feb 2009, 18:02

Jeg må indrømme at jeg er godt gal i skralden, jeg har afinstalleret alt mit Sims 2 for at være klar til Sims 3, alle mine Downloads er slettet og alt hvad jeg har bygget osv. er væk, netop fordi jeg med længsel har ventet på Sims 3.
Nu er det på sin plads at komme med bandeord og det er hermed tilladt i resten af denne tråd, jeg skal da gerne lægge ud....

Sådan noget fis det er sgu da for meget, jeg kan forstå vis det bare var 14 dage, men fandme da ikke 4 måneder,.... sådan nogle fæmikler og klamphuggere, slapsvanse og bløddyr, pengemaskiner og armvridere, dummernikker og fæhoveder... :oops: :oops:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf wholle » 7. feb 2009, 19:54

Annbirtha skrev:sådan nogle fæmikler og klamphuggere, slapsvanse og bløddyr, pengemaskiner og armvridere, dummernikker og fæhoveder... :oops: :oops:

Du glemte hundehoveder. :Hævn/afstraffelse:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Indlægaf egon.weber » 7. feb 2009, 23:13

Du glemte osse hængerøve :oops:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Frillen » 8. feb 2009, 12:58

He he, ja der er mange ting man kan kalde EA efter det stunt de lavede med udsættelsen :lol:

Jeg kom lige i tanker om et indlæg jeg skrev på den amerikanske bbs i en tråd omkring rygter om udsættelse - Det var før EA gjorde det officielt!
Jeg sad og tænkte på, hvad EA kunne komme med af dårlige undskyldninger, men nok om det her er det aktuelle indlæg jeg skrev:

Frillen7 on the Sims 3 BBS skrev:The Sims 3 will be delayed!

The Sims 3 won't be delayed!

It's official!

It's not official!

That's mostly what I see in this forum these days, but let's suppose it is gonna be delayed, what will then happen?

EA will have to put together a statement about it!

I've tried to imagine the most crazy situations to why it would be delayed :D

1. Bella Goth wandered off while we were finishing the neighborhood story, we haven't found her yet, but once we have the game will be released!

2. The game displays a Syntax error when entering the neighborhood, our programmer's are searching for the dictionary so they can look up the words Syntax error!

3. We've had some trouble play-testing the game, all our computers are rejecting the game discs because of SecuRom issues!

4. Ben Bell accidently left the game disc at a bar, but can't remember which bar he was at!

5. All our computers have been infected by a malicious virus, so everything is gone, but we do have notes scattered here and there + a bunch of screenshots, so we won't have to start from scratch with the game!

6. We have recieved 13.473.023.226.854 bug reports from our game-testers, so we will have to delay the game until they have been adressed!

7. Our cafeteria had served baked beans the last couple of days and someone was stupid enough to light a candle...
We've found a hard-drive with some data on a mile away from ground zero and we've expanded the search area to a 3 miles radius in the hope of finding more!

8. Our piggy bank is gone and the staff won't work until they get their weekly simoleons!
There's a reward to those who finds it - It's white with pink and green polka dots!

9. Someone sent the wrong game disc to the disc manufactors, btw we have a special offer on The Sims 1 for the first 12 millions who preorder The Sims 3!

10. The Sims 3 will be delayed, no one knows why or when it will be ready for release!

NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf wholle » 8. feb 2009, 13:47

Frillen skrev:
Frillen7 on the Sims 3 BBS skrev:6. We have recieved 13.473.023.226.854 bug reports from our game-testers, so we will have to delay the game until they have been adressed!

Det vil aldrig kunne blive en udsættelses grund - for så var Sims2 da aldrig udkommet :lol:
Husk at EA logik er at fejl først rettes når spillet er udkommet! :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Indlægaf Siri » 9. feb 2009, 00:39

øv :( Jeg har lige glædet mig rigtig meget til at det udkom ;d
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf egon.weber » 9. feb 2009, 06:42

Det er du ikke ene om Siri, men det er jo ikke os der har magten, vi kan så vente og trøste hinanden i ventetiden. :D
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Mona Solstråle » 9. feb 2009, 19:21

Hæ hæ! Frillen :lol: Fik du mon nogen svar på din kommentat til EA? :brag:
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Tilbage til The Sims 3 generelt