Min nye sims 2 historie? HJÆÆLP!

Her kan i diskutere det at kreere ting, hvilke programmer, guider, tips & tricks, snyde-koder.
Simpelthen alt hvad der kan være guld værd i den kreative process, eller spørgsmål dertil!

Min nye sims 2 historie? HJÆÆLP!

Indlægaf Bunny » 2. aug 2008, 17:52

Oh my god!
Jeg plejer ellers at have mit hoved fyldt med ideer når jeg skal lave historier - men denne gang er jeg helt flad!
Jeg har dog fundet på nogle få ting... men så kom der andre tanker og så kom der flere og flere!!! og nu kan jeg ikke helt vælge hovedpersonerne handling osv!

her er mine ideer til hovedpersonerne! (Der kan i jo så fortælle mig hvilke i bedst kan li!

HOVEDPERSON(ER) - En lille forældreløs pige - en teenage datter der har svært ved at passe ind - en gravid kvinde med gæld til gangsterne.

GENGER - drama - gyser - komedie - thriller.

Det starter jeg med at spørge jer om - så ser jeg hvad i synes!

Håber i vil hjælpe!
Billede

Jeg har altid ret.... Eller det tror jeg da?
Brugeravatar
Bunny
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Bor i København

Re: Min nye sims 2 historie? HJÆÆLP!

Indlægaf Rose Diva » 2. aug 2008, 18:17

Bunny skrev:Oh my god!
Jeg plejer ellers at have mit hoved fyldt med ideer når jeg skal lave historier - men denne gang er jeg helt flad!
Jeg har dog fundet på nogle få ting... men så kom der andre tanker og så kom der flere og flere!!! og nu kan jeg ikke helt vælge hovedpersonerne handling osv!

her er mine ideer til hovedpersonerne! (Der kan i jo så fortælle mig hvilke i bedst kan li!

HOVEDPERSON(ER) - En lille forældreløs pige - en teenage datter der har svært ved at passe ind - en gravid kvinde med gæld til gangsterne.

Håber i vil hjælpe!

Jeg tror du kunne lave en hvor... Nej, vent. Jeg har en okay idé, men er det okay jeg skriver den på Mail, for hvis du bruger den så ved de andre ikke hvad der sker og så er det måske lidt sjovere for dem? Har nemlig et par idéer jeg gerne vil dele med dig :D
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Bunny » 4. aug 2008, 14:58

Okay..... Lyder godt!!!!

Quote slettet af Annbirtha, da quotes ikke er nødvendige når det man refererer til står lige ovenfor.
men for at synliggøre hvad jeg mener har jeg alligevel lagt quoten ind her nedenunder, tænk lige over det venner ikke :pray:

Rose Diva skrev:
Bunny skrev:Oh my god!

Håber i vil hjælpe!

Jeg tror du kunne lave en hvor... Nej, vent. Jeg har en okay idé, men er det okay jeg skriver den på Mail, for hvis du bruger den så ved de andre ikke hvad der sker og så er det måske lidt sjovere for dem? Har nemlig et par idéer jeg gerne vil dele med dig :D
Billede

Jeg har altid ret.... Eller det tror jeg da?
Brugeravatar
Bunny
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Bor i København

Indlægaf Rose Diva » 4. aug 2008, 18:47

Nu har jeg sendt det :D
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Dantor » 6. okt 2008, 19:07

Det lyder fedt det der med den gravide dame der har en gæld til nogen ganstere :|
Dantor.-
- Pigen der elsker The sims 2 :D
Brugeravatar
Dantor
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Annbirtha » 7. okt 2008, 08:09

Emnet er hermed låst og jeg vil venligt bede de rare Simsglade piger, om at fortsætte den private snak over PBén. ok :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Det kreative hjørne