Fejl i forum

Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

Fejl i forum

Indlægaf egon.weber » 1. feb 2008, 06:56

Jeg har sat BB kode til ude i min profil, men når jeg vil skrive et indlæg, står der den er slået fra, og virker så ikke :computerproblem:
Senest rettet af wholle 1. feb 2008, 15:56, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Overskrift rettet fra 'BB kode' til 'Fejl i forum'
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Re: BB Kode

Indlægaf wholle » 1. feb 2008, 07:51

egon.weber skrev:Jeg har sat BB kode til ude i min profil, men når jeg vil skrive et indlæg, står der den er slået fra, og virker så ikke :computerproblem:

Jeg har kikket på din brugerkonto og jeg kan ikke se at der skulle være noget galt.
Mvh
Wholle
Co-admin
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Nephisariah » 1. feb 2008, 08:03

egon.weber skrev:Jeg har sat BB kode til ude i min profil, men når jeg vil skrive et indlæg, står der den er slået fra, og virker så ikke :computerproblem:

Jeg har samme problem når jeg vil skrive indlæg i "månedens medlem", men såvidt jeg kan se virker den fint alle andre sted.... Er den "sat ud af drift" under emnet "månedens medlem" ..... ?? Ligeledes er farver og smilies slået fra også i "Månedens medlem"
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf wholle » 1. feb 2008, 15:51

Nephisariah skrev:

Jeg har samme problem når jeg vil skrive indlæg i "månedens medlem", men såvidt jeg kan se virker den fint alle andre sted.... Er den "sat ud af drift" under emnet "månedens medlem" ..... ?? Ligeledes er farver og smilies slået fra også i "Månedens medlem"

I forummet månedens medlem var der ved en fejl blevet lukket for brug af bb-koder og smilies, fejlen skulle nu være rettet!

Hvis I støder ind i ligne fejl i andre fora - så skriv det lige i dette emne - så de kan blive rettet!

Wholle
Co-admin
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Indlægaf Nephisariah » 1. feb 2008, 16:31

wholle skrev:
Nephisariah skrev:

I forummet månedens medlem var der ved en fejl blevet lukket for brug af bb-koder og smilies, fejlen skulle nu være rettet!

Hvis I støder ind i ligne fejl i andre fora - så skriv det lige i dette emne - så de kan blive rettet!

Wholle
Co-admin

Jg ville have indsat et flag i mit indlæg til månedens medlem, men fik meddelse om at jeg ikke kunne indsætte img (Flag), er den mulighed blevet fjernet permenent??
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf wholle » 1. feb 2008, 17:29

Nephisariah skrev:Jg ville have indsat et flag i mit indlæg til månedens medlem, men fik meddelse om at jeg ikke kunne indsætte img (Flag), er den mulighed blevet fjernet permenent??

:swearing: Nej bb-koden er ikke fjernet permenent - jeg havde overset at der var flere indstillings fejl end den jeg rettede tidligere! :mad2:
Det er nu igen muligt at indsætte billeder :D

Hilsen
Wholle
Co-admin
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Indlægaf Nephisariah » 1. feb 2008, 17:33

wholle skrev:
Nephisariah skrev:Jg ville have indsat et flag i mit indlæg til månedens medlem, men fik meddelse om at jeg ikke kunne indsætte img (Flag), er den mulighed blevet fjernet permenent??

:swearing: Nej bb-koden er ikke fjernet permenent - jeg havde overset at der var flere indstillings fejl end den jeg rettede tidligere! :mad2:
Det er nu igen muligt at indsætte billeder :D

Hilsen
Wholle
Co-admin

Tak Wholle!
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator