Kan ikke "kombinere" ting?

Her kan i diskutere den 5. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 1. Marts 2007!

Kan ikke "kombinere" ting?

Indlægaf Janni » 3. aug 2007, 20:23

Jeg har jo lige fået mit seasons ind ad døren og installerede det med det vuns, og installerede så patchen også.

Desværre ser det nu ud til at et eller andet er gået galt- jeg er gået i gang med at bygge et hus i det nye kvarter, og det vil ikke helt som jeg vil... dørene vil ikke sidde bestemte steder selvom der ikke skulle være noget i vejen (der står loftet sidder for lavt, hvilket ikke passer- og flytter jeg døren en firkant eller to, vil den gerne sidde i- selvom der ikke er ændringer i loftet).

Men hovedproblemet er nu at vaske, opvaskemaskiner og så videre IKKE vil kombineres med køkkenbordene- de står bare som røde firkanter, lige meget hvor jeg stiller køkkenbordene eller hvilken model jeg bruger... :Tænker:

Nogen der kan hjælpe? Jeg gentager lige at patchen er installeret. :D
-Janni
Brugeravatar
Janni
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Vordingborg/Amsterdam

Indlægaf WayFreak » 3. aug 2007, 22:17

hmm...det var godt nok mærkeligt..8-/ jeg har aldrig hørt om sådan noget før..
Qnuus Miig!!
Brugeravatar
WayFreak
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf Janni » 3. aug 2007, 22:37

WayFreak skrev:hmm...det var godt nok mærkeligt..8-/ jeg har aldrig hørt om sådan noget før..

Det ER virkelig mærkeligt... jeg kunne heller ikke finde problemet nogen steder da jeg kiggede de fejl lister vi har herinde igennem. :shock:
-Janni
Brugeravatar
Janni
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Briher » 4. aug 2007, 00:15

Jeg har en gang prøvet at få beskedet med loftet, der for lavt, fordi der var et stykke fejlanbragt tag på gulvet. Taget kunne jeg ikke se, for den visning jeg havde valgt var uden tag. Først da jeg viste huset med tag, kunne jeg se problemet.

Den med ikke at kunne placere en vask, har jeg aldrig set.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Nephisariah » 4. aug 2007, 07:54

Har du tjekket det er den "rigtig type" køkkenbord, hvis det er den type køkkenbord, hvor det bagerste flade ikke "lægger sig 100% op ad væggen, får du præcis det resultat du beskriver. Der må ikke være "luft" bagved køkkenbordet. Du kan ikke placere vaske/opvaskemaskiner på/under dem. Se billedet herunder:

Billede
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Janni » 4. aug 2007, 20:47

Nephisariah skrev:Har du tjekket det er den "rigtig type" køkkenbord, hvis det er den type køkkenbord, hvor det bagerste flade ikke "lægger sig 100% op ad væggen, får du præcis det resultat du beskriver. Der må ikke være "luft" bagved køkkenbordet. Du kan ikke placere vaske/opvaskemaskiner på/under dem. Se billedet herunder:

Jeg tror det er blevet en principting for spillet. :lol: Første gang prøvede jeg med den "forkerte" type, men anden gang prøvede jeg den rigtige type, og spillet strejkede stadig... :roll:

Jeg prøver igen senere i aften og dobbelttjekker om jeg har brugt den rigtige type- tak for svarene! :D
-Janni
Brugeravatar
Janni
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Nephisariah » 4. aug 2007, 21:39

Janni skrev:Jeg tror det er blevet en principting for spillet. :lol: Første gang prøvede jeg med den "forkerte" type, men anden gang prøvede jeg den rigtige type, og spillet strejkede stadig... :roll:

Jeg prøver igen senere i aften og dobbeltbelttjekker om jeg har brugt den rigtige type- tak for svarene! :D

Det er bare ok! Hvis det fortsat giver problemer, så skriv igen.
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Janni » 6. aug 2007, 18:01

Det virker fint nu :lol:

Man skulle åbenbart bare genstarte spillet :D

Det var godt Janni.
Jeg låser hermed emnet!