gælder frillens sprogpakke også til seasons?

Her kan i diskutere den 5. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 1. Marts 2007!

Indlægaf Briher » 1. mar 2007, 16:40

Hold da op. :shock:
Det kan man da kalde hurtig levering .... :waytogo:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Annbirtha » 1. mar 2007, 18:51

Ja det må man da vist nok sige, tusinde tak for det Frillen :P men jeg havde u været mere glad hvis mit spil var kommet med posten idag.
Har nettop fået en e-mail om at det er afsent men at det kan tage mellem 7 til 10 dage før levering.
Jeg tror jeg bliver nødt til at købe det i en butik imorgen. :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Elisabeth » 1. mar 2007, 18:52

Surt hva? :? Har du betalt det? FOr man kan jo desværre ikke vente på godterne :D
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf nadia » 1. mar 2007, 19:12

årh frillen!!!!!!! Du er for god :jumpingcool: :party: :waytogo:

Hurra for Frillen :bigwave: :Respekt:
..og jeg som troede at det ville tage helt vildt lang tid :lol:
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 5. mar 2007, 07:44

Sprogpakken har jeg brugt til min download af Seasons fra Ea LInk, hvor noget tekst stod på engelsk og noget på dansk.
Jeg brugte den fil der hedder sims2-dansk reg. Men skulle jeg have brugt den til Nightlife istedet, når jeg nu også har nightlife installeret ? :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Frillen » 5. mar 2007, 09:15

Annbirtha skrev:Sprogpakken har jeg brugt til min download af Seasons fra Ea LInk, hvor noget tekst stod på engelsk og noget på dansk.
Jeg brugte den fil der hedder sims2-dansk reg. Men skulle jeg have brugt den til Nightlife istedet, når jeg nu også har nightlife installeret ? :wink:
Jeg ved ikke hvor nødvendigt det er, men måske er det nødvendigt at alle udvidelsespakkerne bliver indstillet til samme sprog, for at sproget er ensartet hele vejen igennem - Det kan ikke skade at ændre sproget for alle udvidelsespakkerne :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 6. mar 2007, 10:14

Jeg er ked af det Frillen, men din sprogpakke virker ikke (den nye hvor du kun har 2 filer i, en dansk og englesk).
Hvis du bruger den nye, (den der er størst på dansk) beder programmet om at isætte den rigtige disk, og ligegyldig hvilken en cd jeg anvender vil den ikke.
Når jeg så afinstallerer og installerer spillet igen, vil spillet godt starte med cd 1, på engelsk.
Så installerer jeg den anden sprogpakke, (den du først havde, den mindste fil den danske) og så vil spillet godt starte op men stadig på engelsk.
Jeg har prøvet med den til nightlife også.
HILFE pleace :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Frillen » 6. mar 2007, 18:33

Annbirtha skrev:Jeg er ked af det Frillen, men din sprogpakke virker ikke (den nye hvor du kun har 2 filer i, en dansk og englesk).
Hvis du bruger den nye, (den der er størst på dansk) beder programmet om at isætte den rigtige disk, og ligegyldig hvilken en cd jeg anvender vil den ikke.
Når jeg så afinstallerer og installerer spillet igen, vil spillet godt starte med cd 1, på engelsk.
Så installerer jeg den anden sprogpakke, (den du først havde, den mindste fil den danske) og så vil spillet godt starte op men stadig på engelsk.
Jeg har prøvet med den til nightlife også.
HILFE pleace :?

Det kan jeg ikke rigtigt blive klog på, det eneste de sprogfiler gør, er at ændre indstillingen for det brugte sprog i spillet :Tænker:
Måske er det fordi at EA-Download ikke bruger samme indstillinger som CD/DVD versionerne af spillet!
Jeg vil prøve at spørge nogle kloge hoveder på modthesims2 om de kender en løsning på det :wink:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Annbirtha » 7. mar 2007, 07:53

Jeg fik vist ikke sagt at det er den cd version jeg fik hjem fra CD WOW den ike virker på, på EA LINK virker den fint.
Men måske Nadia kan svare på om det virker hos hende, eller om det bare er på min og min mors, hende fik jeg jo også "lokket" til at købe over CD-WOW, og hun kan ikke et ord engelsk .... :?
Jeg får nok ingen julegave iår fra hende. :wink:

Jeg må også hellere lige tilføje at når sprogpakken er installeret beder den om cd 2, og det er jo cd1 den skal bruge.
Senest rettet af Annbirtha 7. mar 2007, 09:14, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf wholle » 7. mar 2007, 08:35

Annbirtha skrev:Jeg må også hellere lige tilføje at når sprogpakken er installeret beder den om cd 2, og det er jo cd1 den skal bruge.

Hmm, det lyder som om det ikke er den europeske version du har fået da den i Europa kun er udkommet på DVD :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Annbirtha » 7. mar 2007, 09:15

UPDATE
Har just talt med moderen min, hun ringer glad og jubler:
DEN ER PÅ DANSK JUHUUUUU
Nå men hvad gjorde du som du ikke gjorde i går?
Det ved jeg ikke, men nu er den på dansk, jeg klikkede bare på den (med de 2 filer i) på dansk og genstartede og så var den der.
Jeg måtte jo så prøve det samme på den computer hvor jeg har installeret min cd version, klikkede på den danske fil og genstartede, og så var den der sørme.
Og det er det jeg altid siger, genstart genstart genstart men glemte det altså også selv,....undskyld Frillen fra en flov flov :oops: :oops: Annbirtha.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Frillen » 7. mar 2007, 10:37

Jamen det er skam helt i orden Ann, det vigtigste er at problemet blev løst :lol:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf nadia » 7. mar 2007, 15:47

hovsa ann, undskyld jeg ikke lige fik svaret dig på spørgsmålet :lol: Havde ikke lige tjekket der her indlæg. Men hos mig virker det indtil videre fint :D
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Foregående

Tilbage til The Sims 2: Seasons