Seasons allerede nu i Bilka

Her kan i diskutere den 5. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 1. Marts 2007!

Indlægaf Maria92 » 27. feb 2007, 18:15

altså, penille du kunne jo ikke vide, at det var en trykfejl, vel? :P
jeg nærstuderede siden, og der stod ikke noget med "sælges først torsdag" eller noget som helst, anyway, du har lige sparet mig en hulens masse penge ved at gør opmærksom på tilbuddet, ellers var jeg bare drønet ind i B&O bøger.. såe..
*Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget* :lol:
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Siri » 27. feb 2007, 18:46

aj hvor dårlig
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf nadia » 27. feb 2007, 19:24

vil I så bruge tilbuddet på 50 kr fra b&o bøger ? eller kan man ikke det? ærger mig lidt. Har bestilt seasons over nettet til 167 kr. Det kommer på engelsk og er ikke sikker på, at det kan blive lavet om til dansk. Jeres bliver endnu billigere :roll: eller er det mig der har misforstået noget ved de der 50 kroners tilbud?
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Hejren » 27. feb 2007, 23:20

Nadia - dine 167 kr. er stadig billigere end 198, så du har vist alligevel ikke nogen grund til at se slukøret ud. :lol:

Pernille - det er stadig et godt tilbud, og jeg havde ikke set det, hvis du ikke havde gjort os opmærksom på det. At Bilka laver en trykfejl, kan du bestemt ikke gøre for. :Sympati: Men nu er jeg glad for at jeg stolede på min intuition (som sagde TRYKFEJL!!!!), og ikke fik ringet til brormand. Jeg kunne faktisk godt finde på at boykotte Bilka - og bestille Seasons via nettet ligesom Nadia. Mit spil er alligevel installeret i den engelske version.
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Pusserpien » 28. feb 2007, 09:32

pernille skrev:Jaaaa :oops: Jeg fræsede afsted idag!! Intet mindre end 40 km, for så at få afvide, at det var en trykfejl :swearing:
jeg tager brøleren på min kappe :Hævn/afstraffelse: I må altså rigtig meget undskylde at jeg fik det skrevet før jeg fik det set med egne øjne :oops: :icon_cry2: men vi ved da ihvertfald nu hvor den er billig i overmorgen :oops: :oops: ...De er godt nok nogle hundehandlere :evil:

Det kan du da ikke gøre for søde Pernille :Sympati: Bilka opnåede da bare det samme som TDC ( i et vist andet indlæg :wink: ) at vi tumper hoppede på den og drønede ud til dem med det resultat at de liige fik solgt lidt andet ....for man tager jo ikke i A-Z/Bilka og går tomhændede derfra vel :whistle: .....tror bare det hedder smart forretningstrick :laughing2:

Prøvede for øvrigt i samtlige af Hjørrings radioforretninger igår .....og det handler ikke om de ikke har det, for fandt det faktisk på hylden i Fona :!: ganske vist med en gul mærkat på hvor der stod "udkommer først 1/3" men jeg spillede dum og tog det med hen til kassen....og ekspedienten var lige ved, at finde det frem , da han, desværre opdagede den gule lap :mad2: , gik hen og rådførte sig med en kollega, og kom tilbage og sagde noget så lamt som: " det her er ikke spillet...det er bare en reklame for at det udkommer på torsdag"....What???....det er sq da det originale cover :Tænker: ...*du skal bare lige ligge skiven i* Så spørger idioten gudhjælpe mig lige så sukkersødt; " skal jeg lægge et eksemplar til side til dig?" ...."nej jeg finder et andet sted og køber det", svarer jeg, "jamen det sælges ikke før torsdag", siger han så, "nej ikke her, men der er sikkert andre der vil sælge mig det", svarer jeg. Damn...jeg følte mig på toppen :2thumbsup: .....At der så aldrig var andre der ville sælge det ....se det finder han jo aldrig ud af :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf pernille » 28. feb 2007, 16:39

Fik det dårligt over jeg var så hurtigt ude, for jeg havde samme tanke om det som Hejren, men når det nu stod der, tænkte jeg at de nok tyvstartede... Det gjorde B.O. Bøger med Pets..... Der tog jeg så ind idag, men nej... :oops: :lol: Kloge-Åge her kørte hjem igen med et Batman-spil til min søn :brag: :lol: Nu har jeg så fået diverse spil og kartofler osv istedet for Seasons... det´jo osse fint nok :lol:
Pusserpien skrev: .....At der så aldrig var andre der ville sælge det ....se det finder han jo aldrig ud af :wink:

Nej det gør han nemlig ikke :laughing4: De havde det osse stående i Merlin, men heller ikke der måtte man få det med. Det er egentlig ret sjovt at man bliver sådan, ikke? Den ser altså osse ufattelig spændende ud! Glæææder mig til imorgen!! så bliver det nok til Bilka... Vil helst ha dansk version, og selvom de er nogle hundehandlere og humbug-magere er det jo billigt :oops: :lol:
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf nadia » 28. feb 2007, 16:46

ja, pusserpigen. Var lige ved at begå den samme fejl i bog & ide i aalborg. Jeg drønede op ad trapperne til "spilleopholdsstedet" og så til min overraskelse seasons stå på en af hylderne. Jeg blev så glad. Tog pakken i hånden og først efter jeg havde læst bagsiden opdagede jeg den gule trekant. :( øv!
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Siri » 28. feb 2007, 17:07

haha tænk vis pusserpien havet fået det vil han sku være får dum :laughing3:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf pernille » 28. feb 2007, 20:46

Nu fes den ind :laughing3: (bedre sent end aldrig, ikke :oops: ) :laughing3:
Pusserpien skrev:
Bilka opnåede da bare det samme som TDC ( i et vist andet indlæg :wink: )

Ja det går da rigtig farlig fint for mig for tiden!!! :roll: Hahahahahahahaha :laughing3: :laughing4:
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf michelle92player » 28. feb 2007, 20:47

er såå sur at jeg kunne ......
men det går nok ikke !
så nu skal mig og maria være sammen i morgen så vi kan spille langt ud på natten håber bare ikke at det bliver en skuffelse.
så også at seasons var i merlin hvor man heller ikke kunne se at den først kommer i morgen der koster den bare 299.
så vælger nu bilka (man er vel lidt nærig) 8)
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Briher » 1. mar 2007, 19:16

Så er min version også købt - i Bilka.
Jeg var "kommet til" at nævne deres tilbud for gemalen, og kan i gætte hvad han liiige var i Bilka for at købe på vej hjem fra arbejde :D
Jep .... Seasons.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf pernille » 1. mar 2007, 21:38

Den er osse i hus her!!! og den er så go!! Det er osse 10 kg kartofler, et Batman-spil og omkring 160 km kørsel siden jeg begyndte jagten :lol: , så det er nu meget rart at den lever op til forventningerne...indtil videre :)
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Sims2 elskeren » 1. mar 2007, 22:56

ØV! Spild af mine penge, jeg har brugt 3oo kr. på det spil i dag :swearing: :computerproblem:
Brugeravatar
Sims2 elskeren
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: København

Indlægaf michelle92player » 2. mar 2007, 17:34

endelig det er et super spil susede også lige ned i bilka efter det :wink:
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner