Fejl i spillet - hvilken fejl har du fundet

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

Fejl i spillet - hvilken fejl har du fundet

Indlægaf Sissek » 22. okt 2006, 16:56

Vi ved jo alle at der altid er en del fejl i de nye pakker.
Jeg har en irriterende fejl i mit spil. Min sim kan ikke ringe efter hverken gartner eller reperatør. Det betyder ingen fin have med mange blomster. Der er simpelthen ikke tid til at passe en have også. Øv
Jeg har ikke forsøgt mig med at ansætte en stuepige eller barnepige endnu.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Dads » 22. okt 2006, 20:14

Når man har hældt mad op til fuglene drysser der engang imellem mad ud af min simmers hånd når simmeren går :?
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf simsekisser » 22. okt 2006, 20:25

Jeg har desværre også nogle rigtig "dumme" fejl, mine simmer kan ikke få arbejde mere, de samler avisen op og jeg trykker på "find job" men intet kommer frem, de sidder bare og ser i den og ikke mere? så de kan altså ikke tjene penge mere :vsad: , jeg kan heller ikke forstå, når de er inde i en Dyrebutik og køber "Halsbånd" til deres dyr, så betaler de dem men de er så ikke nogle steder, så de kan kun købe dem, men de har dem ikke så de kan bruge dem :vsad: , det er altså noget skidt :twisted:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Nephisariah » 22. okt 2006, 20:52

Jeg har endnu ikke kommet igang med at spille spillet for alvor. Foreløbig er jeg i gang med at opdatere mit hus i Frillerup til Pets, så må vi se hvilke fejl jeg finder hen ad vejen, forhåbentlig ikke nogle alvorlige...!!

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Briher » 22. okt 2006, 23:22

Mine simmere kan ikke spille trickbold mere. Men det er heldigvis noget man kan undvære. :wink:
Det er værre med Kissers arbejdsløse simmere. Mon de kan finde job via computeren eller er de nødt til at åbne en forretning for at tjene penge ?
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf MeresimP » 22. okt 2006, 23:58

simsekisser skrev:, mine simmer kan ikke få arbejde m,mere :vsad: ,

"Halsbånd" til deres dyr, så betaler de dem men de er så ikke nogle steder, så de kan kun købe dem, men de har dem ikke så de kan bruge dem :vsad: , det er altså noget skidt :twisted:

Kisser

Hej kan dine simmere heller ikke finde arbejde via en computer?
Jeg har ingen af den slags problemer

angående halsbåndene.
Ejeren af din hund/kat kan klikke på et spejl og vælge skift udseende for hund eller kat
Så kommer de halsbånd frem du har købt og du kan give dem det på.
Brugeravatar
MeresimP
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Sissek » 23. okt 2006, 08:21

[quote="simsekisser"]Jeg har desværre også nogle rigtig "dumme" fejl, mine simmer kan ikke få arbejde mere

Nej hvor surt. Ikke at kunne få job er da bestemt meget værre end ikke at kunne få en gartner.
Nu har jeg ikke prøvet at sende bud efter en barnepige endnu. Det må jeg lige prøve også. en gartner eller stuepige kan man jo godt undværre, men ingen barnepige betyder jo også at de ikke kan passe deres job.
Forhåbentlig skal vi ikke vente alt for længe på en patch.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf simsekisser » 23. okt 2006, 09:45

Desværre nej, ingen Job`s til mine simmer, det med Halsbåndet lyder godt, det må jeg prøve, jeg lever nok i Sims1 endnu, for der trykkede man bare på dyret, og så stod der "giv halsbånd på" så det troede jeg måtte være det samme i Sims2, og så ville jeg tro at de havde det med hjem fra byen i deres rygsæk, men det har de ikke, jeg kunne ikke forestille mig at jeg skulle trykke på et spejl, men dejligt med nogle som tænker længere, så tak for det :lol: , jeg må jo så bare håbe at den "patch" så indeholder det som jeg har af fejl, nu har jeg så heldigvis et Billed som jeg kan bruge (Hacked") så de kan få job`s men alligevel, så er det jo en fejl som skal rettes. :roll:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Bondepigen » 23. okt 2006, 11:05

jeg har haft 2 søskende (voksne) der ville flytte hjemmefra - men de kunne kun kigge i avisen og computeren - men de flyttede ikke.
Brugeravatar
Bondepigen
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Kr. Såby - Ved Roskilde

Indlægaf Stento » 23. okt 2006, 11:35

Hos mig er der ingen musik, når jeg er inde på nabo området og simmernes stemmer er væk, samt nogle simmer forsvinder ud i den blå luft og er væk for bestandigt?? Øv!
Vi må da håbe at EA-Games snart kommer med en Patch, så vi kan få de problemer løst :computerproblem:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Hejren » 23. okt 2006, 11:40

Jeg kan se, at jeg slet ikke behøver at være ked af at jeg ikke har råd til at købe Pets endnu - det kan være at EA kan nå at rette et par af fejlene inden jeg får samlet nok 25-ører sammen. :lol: Under alle omstændigheder ved jeg, at jeg har en samling kompetente spiltestere til at undersøge - OG ikke mindst finde ud af at omgå diverse fejl, hvor det er muligt. :wink:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 23. okt 2006, 16:33

Jeg selv inclusive 2 andre jeg kender der spiller Sims Pets har den fejl at vi alle har oprettet et nabolag 4, og hvergang vi spiller der, går spillet ned efter ganske kort tid.
Det er ikke Frillerup midtby jeg taler om, har endnu ikke fået det installeret efter min ny installerede computer er sat op.
Alle hacks er fjernet, og når jeg spiller f.eks Nydeligrup går det glimrende.ØV.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf o1-Freja » 23. okt 2006, 16:44

Tror min fejl er at mine downloades ikke virker ,
Freja :D
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf mia_duberg » 23. okt 2006, 21:18

Jeg har gerne ville prøve af at invitere en hel husholdning hjem til min simmer, men kan jeg ikke.. hun ringer op og ser ud som om hun taler i to sekunder og så lægger hun abre på igen :?

men det er nok den eneste fejl jeg har
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Stento » 24. okt 2006, 15:58

Hej,
Jeg skal lige lukke lidt damp og galle ud! :swearing:
Det er møghamrende irriterende, at The Sims 2 Pets ikke fungerer. :rant2:

1. Der er ingen lyd i nabolaget!
2. Simmerne og dyrene har ingen stemmer. Man kan se at de taler og at dyrene gør eller miaver!
3. Simmerne forsvinder og dyrene har ingen ben?
4. Der kommer en rubrik, hvor der står: Erro og en masse andet møg!
5. Spillet har ligesom sit ejet liv, som ikke kan styres af mig!

Så når alt kommer til alt, så kan jeg reelt ikke spille The Sims, før der kommer en Patch! ØV – ØV – ØV!!! :wallbang:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Næste

Tilbage til The Sims 2: Pets