Downloads forsvundet

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Downloads forsvundet

Indlægaf Nittapige » 17. mar 2006, 19:57

Jeg har igen været ude for at alle mine downloads forsvandt fra spillet,så jeg lavede en ny mappe, hvor jeg kopierede alt over i, slettede download mappen, lavede en ny og kopierede det hele tilbage, men nu er mit problem så, at alt tøj, makeup, hår m.m. stadig ikke er med i spillet og selv om jeg downloader noget nyt, kommer det stadig ikke ind i spillet, det er kun alle " tingene ", der er kommet med, så......
Hvad gør jeg nu? :(

Knus
Nittapige
Brugeravatar
Nittapige
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: Lemvig

Re: Downloads forsvundet

Indlægaf Chrille » 17. mar 2006, 20:16

Nittapige skrev:Jeg har igen været ude for at alle mine downloads forsvandt fra spillet,så jeg lavede en ny mappe, hvor jeg kopierede alt over i, slettede download mappen, lavede en ny og kopierede det hele tilbage, men nu er mit problem så, at alt tøj, makeup, hår m.m. stadig ikke er med i spillet og selv om jeg downloader noget nyt, kommer det stadig ikke ind i spillet, det er kun alle " tingene ", der er kommet med, så......
Hvad gør jeg nu? :(

Knus
Måske mangler du meshene :?:
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Nittapige » 17. mar 2006, 20:22

Jeg har meshene. Alle downloadede møbler, malerier, tilbehør m.m. virker perfekt i spillet.

Har oprettet en download mappe i d:\Dokumenter\EA Games\The Sims 2, jeg syntes at det er meget mærkeligt :roll:

knus
Nittapige
Brugeravatar
Nittapige
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Chrille » 17. mar 2006, 20:24

Nittapige skrev:Jeg har meshene. Alle downloadede møbler, malerier, tilbehør m.m. virker perfekt i spillet.

Har oprettet en download mappe i d:\Dokumenter\EA Games\The Sims 2, jeg syntes at det er meget mærkeligt :roll:

knus
Har du meshene til tøjet osv :?: , ellers kan jeg ikke gøre mere :?
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Nittapige » 17. mar 2006, 20:28

Ja, jeg har det hele :)

Men tak for hjælpen :lol:
Nittapige
Brugeravatar
Nittapige
Baby sim
Baby sim

Indlægaf wholle » 17. mar 2006, 20:50

Hej Nittapige!
Jeg går ud fra at dine downloads forsvandt iforbindelse med at du installedrede Sims2 Open for Busniess.
Du skal ind i spilindstillinger, som du finder ved at gå ind i et nabolag og klikke på den knap med 3 prikker her klikker du på tandhjulene, i den menu der nu kommer frem står der i midten øverst "Lad kataloger vise brugerdifineret indhold" her skal 'Til' være valgt.
Når du har gjort det skal du lukke spillet, når du så starter det op igen skulle dine downloads meget gerne komme frem.
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Frillen » 18. mar 2006, 12:48

Jeg har samme problem som Nittapige, jeg kan downloade og installere huse, gulve, vægge, møbler og hvad der ellers er brugerlavet indhold, men alt hvad der har med Bodyshop at gøre bliver simpelthen ikke synligt i spillet.
Tingene ligger godt nok inde i Downloadsmappen, men hvis jeg prøver på at lave en sim, så kan jeg kun vælge de ting som i forvejen er i spillet, ingen brugerlavede skins, hår, tøj osv. :(
Senest rettet af Frillen 18. mar 2006, 17:35, rettet i alt 1 gang.
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Chrille » 18. mar 2006, 13:00

Frillen skrev:Jeg har samme problem som Nittapige, jeg kan downloade og installere huse, gulve, vægge, møbler og hvad der ellers er brugerlavet indhold, men alt hvad der har med Bodyshop at køre bliver simpelthen ikke synligt i spillet.
Tingene ligger godt nok inde i Downloadsmappen, men hvis jeg prøver på at lave en sim, så kan jeg kun vælge de ting som i forvejen er i spillet, ingen brugerlavede skins, hår, tøj osv. :(
Hmmm....der er godt nok mange der har problemer...Kan ikke hjælpe :? .......Har aldrig haft problemer selv :D
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf simsekisser » 18. mar 2006, 18:01

Hvor er det altså underligt :roll: jeg kan desværre ikke hjælpe, jeg har ikke selv haft de problemer, jeg håber da i finder ud af det :?

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Briher » 18. mar 2006, 18:27

wholle skrev:Du skal ind i spilindstillinger, som du finder ved at gå ind i et nabolag og klikke på den knap med 3 prikker her klikker du på tandhjulene, i den menu der nu kommer frem står der i midten øverst "Lad kataloger vise brugerdifineret indhold" her skal 'Til' være valgt.
Når du har gjort det skal du lukke spillet, når du så starter det op igen skulle dine downloads meget gerne komme frem.

Man behøver ikke starte spillet op igen. Funktionen med at vise brugerdefineret indhold virker med det samme i mit spil. :wink:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Nittapige » 20. mar 2006, 15:05

:P Juhu har fundet ud af det.

Jeg lavede en "ny mappe", kopierede alle downloads over i den, slettede download mappen og åbnede Body shop, der ved kom der en ny downloads mappe under d:\Dokumenter\EA Games\The Sims 2, jeg kopierede derefter alle downloads tilbage i den nye downloads mappe og wupti ALLE de downloade ting er i spillet igen. :lol:
Jeg må nok sige, at jeg "gamle kone" er lidt stolt af mig selv.

Håber også at det kan hjælpe jer andre.

(L) Knus
Nittapige
Brugeravatar
Nittapige
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Frillen » 20. mar 2006, 18:06

Nittapige skrev::P Juhu har fundet ud af det.

Jeg lavede en "ny mappe", kopierede alle downloads over i den, slettede download mappen og åbnede Body shop, der ved kom der en ny downloads mappe under d:\Dokumenter\EA Games\The Sims 2, jeg kopierede derefter alle downloads tilbage i den nye downloads mappe og wupti ALLE de downloade ting er i spillet igen. :lol:
Jeg må nok sige, at jeg "gamle kone" er lidt stolt af mig selv.

Håber også at det kan hjælpe jer andre.

(L) Knus

Det lyder som om det måske kan virke Nittapige, det vil jeg da også lige prøve :wink:

OPDATERING:
Desværre uanset hvad jeg gør, så kan jeg ikke downloade og installere ting som er lavet i Bodyshop, selvom jeg lige har klonet et sæt tøj og importeret det til spillet, så kan jeg heller ikk se det i hverken spillet eller bodyshop - det ser desværre ud til at jeg er nødt til at leve uden bodyshop ting i mit spil :crymadly:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Briher » 20. mar 2006, 19:28

Kan det tænkes at dine spilindstillinger er skiftet til "nej" i "vis brugerdefineret indhold" ? Min var nemlig sat til "nej" første gang jeg gik ind efter OFB.
Der er nemlig 2 ja/nej til brugerdefineret indhold - den man kan få ved opstart, og som gælder møbler m.m. - og den, der bestemmer tøj o.l.
og jeg havde en del problemer med at få den til at vise møbler, så jeg skiftede dem lidt frem og tilbage i starten.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Frillen » 20. mar 2006, 19:39

Jeg kan se alt andet brugerlavet indhold i spillet, om det så er brugerlavede møbler og Homecrafter ting, de eneste ting jeg ikke kan se er ting fra bodyshop :vsad:
Selvom jeg går ind i bodyshop og vælger at lave nyt indhold, vælger f.eks. et sæt tøj og kloner det, så der bliver oprettet en projekt fil.
Jeg kan godt loade min projekt fil men hvis jeg importer mit indhold til spillet, så bliver det også importeret, men så burde jeg kunne gå ind i den kategori, som mit importerede tøj hører under og finde det, men der er bare ikke noget at gøre det kan simpelthen ikke lokaliseres, selvom package-filerne ligger fint nok i enten Downloads eller SavedSims mappen.
Det kan simpelthen ikke ses i hverken spillet eller bodyshop, det er virkeligt frustrerende dette her, for på Hannes computer kan jeg godt gøre det, bare ikke på min :vsad:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Annbirtha » 21. mar 2006, 09:43

Kunne det tænkes at der mangler nogle filfragmenter i dit Bodyshop program,....måske en om installation af Bodyshop kan gøre det :Tænker:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Næste

Tilbage til Teknisk Hjælp