fejlkode 12

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

fejlkode 12

Indlægaf mette s » 11. feb 2011, 17:18

Det er godt nok længe siden, jeg har været på banen, og når det så endelig sker, er det selvfølgelig fordi jeg vil have noget!

Jeg har et tiltagende problem med fejlkode 12, der gør at jeg ikke kan gemme spillet og må starte forfra i et tidligere gendannelsespunkt. Det opstår når jeg forsøger at skifte familie.
Hvis jeg skynder mig at gemme før jeg får spillet den nye familie kan jeg være heldig at nå det. Men derefter kan jeg ligeså godt afslutte og genstarte for ellers popper meldingen op så snart jeg prøver at gemme mine seneste tiltag med den nye familie.
Jeg har forstået så meget, at det handler om et eller andet med verdenerne, der ikke fungerer optimalt, helt fra fødslen i EA´s lab. Det opstår også uanset om jeg forsøger i en af de "officielle" verdener eller i Awesims Redcliffs, som jeg ellers synes overgår alle andre med banelængder.
Yderligere er spillet begyndt at gå ned, hvis det synes at jeg har forandret noget, hvilket jo ellers er en af de sjove ting i det hele taget.
Og det hele er kun blevet værre efter den seneste patch, før skete det måske, nu sker det helt sikkert.
Jeg har ikke installeret OL men ellers alle udvidelser og er fuldt patchet.
Desuden har jeg forsøgt at følge rådene om at slette "bad"-filerne i saves og omdøbe det gemte spil.
Giver denne smøre mening og er der en klog, der kan hjælpe?
Glade genkigs-hilsner
Mette
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Re: fejlkode 12

Indlægaf Annbirtha » 5. mar 2011, 11:29

Hej Mette på glædeligt gensyn :D , det andet kan jeg ikke hjælpe dig med, desuden har jeg ikke haft min eget spil åbnet i uendelige tider, hvis det ikke var fordi at det har kostet nogen penge efterhånden, så tror jeg også at jeg havde afinstalleret det, meeeeeeeen så er det jo lige at hvis man gør det, så fårman lyst til at spille igen lige pludselig og så tager det jo evigheder at installere igen.
Jeg tror man skal afholde sig fra at installere andre verdener andet end de officielle, kan du gå tilbage til et gendannelsespunkt hvor du ikke har andre uofficielle verdner installeret ?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Teknisk Hjælp