Jeg kan ikke gemme mit spil

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Jeg kan ikke gemme mit spil

Indlægaf itislate » 2. nov 2009, 17:13

Hej,
Jeg håber, I kan hjælpe mig, for jeg har et prolem, som virkelig irriterer mig :evil: : jeg kan nemlig ikke gemme mit spil. Før havde jeg ingen problemer, men siden jeg har købt en ny computer er det bare blever umuligt at gemme noget som helst. Jeg kan stadig trykke på den lille ikon, når jeg skal gemme, men det sker bare ikke noget. Og hvis jeg holder op med at spille og så kommer tilbage bagefter, kan jeg godt se, at alt, jeg før har gjort, er væk.
Er der nogen her, der ved, hvorfor det ikke virker?
Tusind tak for hjælpen, og I må undskylde mig for mit dårlige dansk: det er ikke mit modersmål.
itislate
Baby sim
Baby sim

Re: Jeg kan ikke gemme mit spil

Indlægaf sims-bims » 2. nov 2009, 20:58

Jeg har haft det samme problem. Prøv at afinstallere nogle pakker og så installer dem igen. :thumbsup:
M.V.H.

sims-bims
Billede
min sims2 sidehttp://thesims2.ea.com/mysimpage/pod.php
min sims3 sidehttp://www.thesims3.com/mypage/simsbims4
mit forum som jeg har med min bror http://www.sims23.forumup.dk
sims-bims
Tumling
Tumling

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Annbirtha » 3. nov 2009, 08:31

Har du opdateret spillet med den sidste nye patch? Har du installeret noget brugerindhold fra andre sider der måske går ind og driller?
Jeg har faktisk ikke hørt om dette før, men det kunne da godt være at du skulle prøve at afinstallere den sidste pakke du har og installere den igen som Sims-Bims siger :wink: ( Den sidste pakke skulle kunne gøre det)

Iøvrigt er det flot dansk du skriver, der var bare 2 fejl, den ene er vist en slå fejl tror jeg, den anden (kun som en hjælp) er: "det lille ikon" og ikke "den lille ikon" iøvrigt velkommen hertil.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf itislate » 4. nov 2009, 18:00

Tak for dine venlige ord, Annbirtha, og tak, fordi du korrigerede mine fejl. Jeg prøver at skrive så godt som muligt, men det danske sprog driller mig stadig en gang i mellem. Jeg har jo ikke været i DK så længe.
Og jeg skal også tak jer begge to for jeres hjælp, selvom jeg fortsat har problemer. Jeg har Sims 2 spillet og udvidelsespakker Seasons, Nightlife og Appartment Life. Den sisdte har jeg købt fornyligt, samt med en bærbar, og det er der, mine problemer begyndte. Alt gik perfekt på min gamle computer, selv med det brugerindhold, jeg plejer at bruge, som kommer fra en rigtig god og sikker fransk side, men intet, INTET, fungerer på den nye. Altså, som jeg før har skrevet det, kan jeg bare ikke gemme mit spil, men det er træls nok. Og det er ligegyldigt, om jeg afinstallerer det hele og installerer det igen. Det virker bare ikke. Og nu er jeg lige ved at kaste min dumme bærbar mod væggen.
Nogle andre forslag?
itislate
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Annbirtha » 5. nov 2009, 09:40

Måske mangler du plads på din harddisk og derfor ikke kan gemme spillet ?
Prøv at fjerne alle Downloads der ikke hører til i spillet, de kan jo godt fylde en del og se så om du kan gemme spillet.
(flyt eventuelt mappen Downloads ud på skrivebordet - du behøver jo ikke at slette den, så kan du altid flytte den tilbage igen).
Kører spillet ellers uden problemer (grafik eller hakkeri) ?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Teknisk Hjælp