Mit spil er begyndt at hakke

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Mit spil er begyndt at hakke

Indlægaf Annbirtha » 25. aug 2009, 16:47

Er der andre der oplever at ydelsen ikke er hvad den plejer at være i spillet. Jeg har før (inden nogen opdateringer) været i stand til at køre spillet for fuld kraft på alle tangenter, men pludselig er jeg nødt til at gå drastisk ned rendering og teksturer og nogle andre valg.
Jeg behøver ikke at nævne at min computer er ryddet op og holdt ajour med opdateringer til div.,.....vel 8) Hvis det kan skyldes opdateringer til spillet,så kunne jeg da godt finde på at afinstallere for at installere igen og så gå udenom opdateringerne der er kommet. Men jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer har samme oplevelse.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: Mit spil er begyndt at hakke

Indlægaf egon.weber » 26. aug 2009, 01:41

Hvis det er Sims3, så ved jeg at www.moreaweawesomethanyou.com Det hack man kan hente der, hjælper meget, og når ea kommer med nye updates, vent med at hente dem, til Pescadoe har opdateret hacket til! :D
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Frillen » 26. aug 2009, 14:05

Uanset hvor gode mange hacks/mods er, så har de en tendens til at få spillet til køre langsommere - Det er i hvert fald hvad jeg har læst mig til på MTS, især awesomemod kræver en væsentligt større computer end de krav EA stiller op med.
Jeg er ikke modstander af hacks/mods, de kan også tilføje gode ting til spillet, men mange brugere har konstateret at deres spil kørte mere flydende, når de fjernede deres mods, har du prøvet det? :wink:

Jeg havde selv problemer med hakkende spil efter EA's første patch, men de forsvandt igen ved den næste patch :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 26. aug 2009, 15:17

Jeg har godtnok ryddet lidt op og slettet en del filer der fyldte meget, især hår og skins fylder meget og nye mesh. Jeg tror jeg vil prøve at flytte alt downloaded ud af spillet og så se om det hjælper, tak begge to for buddet :D :1wave:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Annbirtha » 26. aug 2009, 16:16

Se det var jo lige hvad der skulle til, nu kan jeg igen køre fuld skrald over hele linjen :2thumbsup:
Jeg har flyttet alt ud af mappen C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Mods lidt trist med det pæne tøj fra Liana og hår fra XM-sims men det er da bedre at spillet kører ordentligt,.....jeg er atter glad og takker mange gange igen :D :D :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf mette s » 27. aug 2009, 15:09

Som du har set, plejer jeg jævnligt at slette alt downloadet fordi jeg har problemer af den ene eller den anden slags. Jeg kan endda beslutte mig for aldrig mere at hente noget og kun køre med det helt rene spil for pludselig selvsamme dag se mig selv sidde og svælge i "ny-investeringer"..... :D Som sagt, det jeg ikke kan fordrage at shoppe idet virkelige liv lister sig umærkeligt ind på mig i simsverdenen. :wink:
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Annbirtha » 27. aug 2009, 15:57

hehe Mette, jeg har også "listet" lidt af Downloadsene tilbage igen, men kun en lille bitte smule, ikke ret meget bare liiiiiiige så jeg igen har ..... og ..... , for det syntes jeg lige jeg manglede :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf mette s » 27. aug 2009, 17:01

Altså udtrykket "Takes one to know one" passer ufatteligt godt i visse sammenhænge :D
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf egon.weber » 29. aug 2009, 01:47

En lille sidebemærknng til den frillen skrev her i tråden, jeg har et megapc osse, tæt på at ligne din egen, så derfror ingen problemer med hacks! :2thumbsup:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Tilbage til Teknisk Hjælp