Et Hus

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Et Hus

Indlægaf simsekisser » 21. okt 2005, 14:06

Hej Allesammen! jeg er rendt ind i et problem, jeg har hentet et Pizzaria fra denne side, men det er ikke inde i mit spil, så gik jeg ind og læste omkring det, da jeg tænkte at jeg måtte have gjort noget forkert, men det er en Tysk side, og jeg fatter ikke et ord af hvad de skriver, så skrev jeg til dem (på skole-Engelsk) og prøvede at forklare hvad jeg mente, de har så svaret mig i deres Gæstebog, hvor de skriver noget om den der Cleaner, men det står på tysk :? er der en eller anden der kan Tysk og gider gå ind og se hvad de skriver, og så forklare mig det, ville jeg være meget glad :lol:
http://www.jazek-sims2.ch/

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Annbirtha » 22. okt 2005, 09:00

Øh... jeg har prøvet at læse det, men må give fortabt, jeg forstår kun hvert andet ord, desværre Kisser.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf simsekisser » 22. okt 2005, 10:58

Hej Annbirtha! Tak alligevel for forsøget, jeg håber der nogen der kan lidt Tysk, der har lyst til at hjælpe mig. :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf wholle » 22. okt 2005, 11:28

Hej!

Jeg går ud fra at det er denne grund du mener: Pizzeria Alfredo

Jeg har prøvet at læse hvad skriver udes at forstå ret meget :!:

Jeg har så lavet et forsøg og det lykkedes for mig at få den ind i mit spil når jeg gjorde følgende:

Benyttede Sims2Pack Clean Installer (hvis du ikke har den kan den hentes her: http://sims2pack.modthesims2.com/)
Først installedede jeg alt bortset fra selve grunden! (gørres ved at fjerne markeringen i første linie)
Herefter startede jeg mit spil gik ind i et tilfeldigt nabolag, og lukkede spillet igen.
Fortog igen installation, denne gang KUN grunden (gørres ved kun at have markering ud for første linie (kan klares ved at klikke på huset øverst))

Det er en meget besværlig måde at få grunden ind på men det lykkedes!
Jeg vil tro at det hele skyldes at der er en del recolors der lige skal ind i spillet inden grunden virker.

Hvis der er noget af ovenstående du ikke helt kan finde ud af så skal du bare spørge igen!
HUSK DER FINDES IKKE DUMME SPØRGSMÅL :!:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf simsekisser » 22. okt 2005, 14:44

Hej Wholle! Mange Mange Tak for hjælpen, jeg vil med det samme prøve det du skriver, jeg har nemlig Sims2Pack Clean Installer og jeg har også prøvet at gøre det du skriver, men jeg har så ikke gjort det rigtigt nok, så mange Tak. Ja det er sq meget besværligt, men jeg syntes det ser rigtigt godt ud, så jeg prøver :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf simsekisser » 22. okt 2005, 15:51

Hej Wholle! Jeg er ked af at sige det, men jeg har det stadigvæk ikke i mit spil, jeg fatter det ikke for jeg har gjort lige som du skrev og den kom frem og sagde "Install succecfull" så jeg var helt vild og skulle med det samme ind og se, men :moon: ingen Pizzaria :(

Kisser :lol:
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Re: Et Hus

Indlægaf Pusserpien » 31. okt 2005, 13:03

simsekisser skrev:Hej Allesammen! jeg er rendt ind i et problem, jeg har hentet et Pizzaria fra denne side, men det er ikke inde i mit spil, så gik jeg ind og læste omkring det, da jeg tænkte at jeg måtte have gjort noget forkert, men det er en Tysk side, og jeg fatter ikke et ord af hvad de skriver, så skrev jeg til dem (på skole-Engelsk) og prøvede at forklare hvad jeg mente, de har så svaret mig i deres Gæstebog, hvor de skriver noget om den der Cleaner, men det står på tysk :? er der en eller anden der kan Tysk og gider gå ind og se hvad de skriver, og så forklare mig det, ville jeg være meget glad :lol:
http://www.jazek-sims2.ch/

Kisser

Kisser jeg vil godt forsøge at oversætte for dig men kan ikke komme ind på deres svar til dig i gæstebogen, får kun deres forside op, + at jeg kan joine deres gæstebog, men altså jeg kan ikke se hvilke indlæg der er.
Kan du finde det og kopiere det, så skal jeg nok gøre et forsøg på at oversætte :D
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf simsekisser » 31. okt 2005, 15:41

Hej Pusserpien! Det er vældigt sødt af dig, for det ærgrer mig lidt, men du skal ikke ind i deres Gæstebog du skal ind på den side der hedder "Installation-Hilfe" og så under "Clean-Installer" så der hvor der står Bilder som er understreget der trykker du så kommer du ind på den side hvor de viser hvordan man gør, men jeg har været derinde flere gange og jeg syntes at jeg har gjort hvad der skulle gøres, men jeg får altså ikke huset ind, og det undrer mig når Wholle gør, så hvis du kan finde ud af det ville jeg jo blive mægtig glad :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Tilbage til Teknisk Hjælp