SimCity Societies fejl ?

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

SimCity Societies fejl ?

Indlægaf Siri » 18. okt 2008, 12:23

Hej jeg har et lille probelm. Altså i tirsdag var jeg i Fields med min far :D Så gik vi ind i en butik hvor man kan købe spil. Jeg har altid ønsket SimCity Societies. Jeg så at det var på tilbud til 159 kr. Jeg købte spillet. Da jeg kom hjem, begyndte jeg at installere det på min bærbar. Jeg kan godt have sims 2 og udviklingspakker installert, så tænkte jeg at jeg også har plads til SimCity Societies. Da jeg havde installert det, ville jeg så starte spillet. Da jeg startede spillet sagde det at der ikke var nok plads. Så tjekket jeg hvor meget plads jeg havde og jeg har plads til det. Jeg ved ikke om det er en fejl på computeren eller er det spillet? Bagefter ville jeg så selv finde ud af det, så jeg ville prøve at installere det på en anden computer. Så tændte jeg vores computer, og prøvede at installere det, men nu siger den jeg ikke har administrareter rettigheder. Så jeg kan ikke tjekke om det er spillet eller computeren, på den her computer. Nu ville jeg tjekke på min fars bærbar, men der er åbenbart ikke et dvddrev i. På min kvitterning står der at jeg har 10 dage til at bytte spillet i, men er det spillet eller er det computeren? Vi skal have trådløs internet og der skal vi også bruge den her computer. Skal jeg vente til vi for rettighederne, eller skal jeg bytte spillet? Vis nogen af jer har haft samme probelmer, hvad gjorde i så?

Håber i kan hjælpe

Siri
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Re: SimCity Societies fejl ?

Indlægaf Frillen » 18. okt 2008, 13:09

Ahem, normalt skal spørgsmål i denne sektion dreje sig om Sims 2, men jeg lader det lige ligge lidt og svarer på dit spørgsmål:

Det er svært at sige, hvor fejlen helt exakt ligger, men jeg ved at mange har haft problemer med at få spillet til at køre ordentligt, så derfor har EA udgivet en del patches til det :lol:
Her kan du downloade den seneste patch til Sim City Societies:

http://simcitysocieties.ea.com/updates/ ... uageCode=8
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: SimCity Societies fejl ?

Indlægaf Annbirtha » 18. okt 2008, 13:36

Hej Siri

1. Den computer du prøvede at installere på, og du ikke havde rettigheder til... kunne du prøve at høreklikke på installationsfilen og vælge kør som administrator !!
2. Generelt kan man nok sige at du skal have mindst det halve plads tilbage på dit drev, for at EA´s spil kan køre ordenligt, der skal altså være mindst 50 % ledig plads, og det er måske endda lidt i underkanten.
3. Måske kunne du afinstallere Sims, der kommer jo alligevel snart Sims 3, og herved kunne du frigive noget plads til Simscity.

Du skal også have en harddisk med mindst 2.1 GB, for at afvikle spillet. :wink:
Det var vist hvad jeg kunne byde på.

Her er hvad der står i manualen:
Hvis du har tekniske problemer med spillet, kan du besøge vores online support-side på http://support.ea.dk hvor
du kan finde de sidste nye FAQs (Ofte stillede spørgsmål), få nyttige vejledninger til optimering af computeren eller
sende os dine tekniske spørgsmål.
For at få hjælp til fejlfinding i EA Store, skal du have EA Store kørende og vælge Hjælp fra toppen af EA Storevinduet.
Et nyt browservindue med fejlfindingstips bliver herefter vist (hvis du ikke allerede har et åbent).
http://files.ea.com/downloads/commerce/ ... S/eula.pdf

Endvidere kan man ringe til EA i danmark :
du kan ringe på nummeret (+45) 701 423 67 i tidsrummet 13-17 på alle hverdage.

Håber at dette kan hjælpe dig lidt på vej. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Teknisk Hjælp