Problemer med inst. af tillægspakker.

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Problemer med inst. af tillægspakker.

Indlægaf Karin » 19. aug 2008, 19:53

Jeg har installeret tillægspakkerne glamour, Bath & kitchen og ikea, men mit spil gik helt ned. Nu har jeg geninstalleret det og det er lykkedes mig at få glamour pakken til at virke, men da jeg så installerede Kitchen & bad var den gal igen, spillet skriver det er den gale cd jeg har sat i og jeg skal sætte glamour i drevet men der sker ingenting. Jeg har prøvet at sætte open for business på, som er den sidste udvidelsespakke jeg har købt, men så står der det er en forkert cd og at jeg skal sætte kittchen & bath cd i drevet, men der sker intet. Hjælp hvad er der galt. håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mange hilsener Karin
Brugeravatar
Karin
Voksen sim
Voksen sim

Re: Problemer med inst. af tillægspakker.

Indlægaf egon.weber » 19. aug 2008, 23:53

Jeg ved ikke om det er rigtigt, da jeg har alle udvidelser osv. Men mener du skal have seasons for at få de nyeste tillæg med. Som sagt ikke helt sikker, men noget af det som køleskabe kan, ligger i seasons. :idea:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Mona Solstråle » 20. aug 2008, 16:36

Hej Karin

Du kan normalt aldrig bruge en xtrapakke til at spille dit spil, men skal bruge en udvidelsespakke.
Har du prøvet at installere alle de patch, der hører til dine nye spil?
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Karin » 20. aug 2008, 20:07

Tror I det hjælper hvis jeg køber seasons, jeg kan få mit spil til at virke når jeg har installeret glamour, men det går galt når jeg inst. kitchen & bath og ikea.

karin
Brugeravatar
Karin
Voksen sim
Voksen sim

Indlægaf SimsFreaken » 20. aug 2008, 21:53

nu ved jeg ikke om det rigtig. men er der noget med at vis man har nyre xtra pakker end udvidelses pakker - at det så ikke helt virker eller er det bare "false" :Tænker:
Med alt for høje forventinger
Brugeravatar
SimsFreaken
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Lidt ude for århus

Indlægaf egon.weber » 21. aug 2008, 18:43

SimsFreaken skrev:nu ved jeg ikke om det rigtig. men er der noget med at vis man har nyre xtra pakker end udvidelses pakker - at det så ikke helt virker eller er det bare "false" :Tænker:

Nej det er ikke helt false, der er visse ting i extra der ikke virker uden nyeste udvidelse. Den lige før extra udkom. :wink:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Frillen » 27. aug 2008, 19:51

Karin skrev:Tror I det hjælper hvis jeg køber seasons, jeg kan få mit spil til at virke når jeg har installeret glamour, men det går galt når jeg inst. kitchen & bath og ikea.

karin

Udvidelsespakkerne og tillægspakkerne stiller ingen indbyrdes krav til hinanden, så jeg tror næppe det hjælper at købe Seasons, dog synes jeg at det er en GULD-udvidelsespakke, bare det at den indeholder skiftende vejr - Så den er da absolut et køb værd efter min vurdering :D
For mig lyder det som en af de der mystiske fejl som nogen gange løser sig selv... ved en ominstallation af hele spillet
Så hvis du har mod på det. så kan det måske hjælpe dig ud over dine problemer - Jeg prøvede noget lignende på et tidspunkt, og der hjalp en total ominstallation :mrgreen:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Karin » 28. aug 2008, 18:05

Tak for jeres svar.
Hej nu har jeg geninstalleret hele sims2 og nu fungerer det. Men nu har jeg et andet problem jeg kan ikke starte Homecrafter plus, når jeg prøver sker der ikke en dyt og jeg har givet den meeeget lang tid. Jeg kan heller ikke gemme min walls med Save copy as, så kommer der ikke den sædvanlige side frem med walls, flr så jeg kan få dem ind i Homecrafter. Hvad gør jeg?
Hilsen Karin
Brugeravatar
Karin
Voksen sim
Voksen sim

Tilbage til Teknisk Hjælp