Problemer med kameraets "optagelseshøjde"

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Problemer med kameraets "optagelseshøjde"

Indlægaf Eeyorenyk » 24. jun 2008, 17:27

Jeg har ellers aldrig haft problemer med spillets kamerafunktion, men nu er jeg stødt på noget, som jeg ikke kan finde en løsning på. Jeg har endda gennemsøgt nettet, stadig uden held, så hvis nogle herinde kunne hjælpe, ville det være perfekt. Vil så gerne spille uden problemer igen. :(

Når jeg tager billeder i mit spil, "filmer" kameraet altid en tand længere nede end motivet faktisk er. Hvis jeg fx zoomer tæt på en Simmer for at tage et nærbillede af ansigtet, er der typisk 1-2 cm. på min skærm der er "rum" over hovedet på Simmeren. Der burde altså være plads nok til at alt kom med, men så snart billedet er taget, viser det et nærbillede af Simmeren, hvor øverste halvdel af håret typisk mangler. Billedet bliver ligesom taget et stykke længere nede end selve motivet faktisk befinder sig, hvilket ikke er særlig praktisk.

Det gælder uanset hvordan jeg tager billedet (Med mindre det er et screenshot) og uanset hvad motiv billedet har. Er der nogle der har oplevet det samme eller bare kender en løsning på det? Min opløsning er fin og passer til skærmen, det har jeg tjekket. Det kan ikke være på grund af downloads og der er heller ikke installeret nye pakker. :?

På forhånd tusind tak, hvis nogen kan hjælpe.
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Brugeravatar
Eeyorenyk
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: København

Re: Problemer med kameraets "optagelseshøjde"

Indlægaf SimsFreaken » 21. jul 2008, 19:37

Har du husket at tænke på at der er jo behov - stæber og andre målere nederst? De går så billede er lidt større. Håber du forstår hvad jeg mener
Med alt for høje forventinger
Brugeravatar
SimsFreaken
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Lidt ude for århus

Tilbage til Teknisk Hjælp