Sims 2 kamera

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Sims 2 kamera

Indlægaf Rose Diva » 24. jun 2008, 13:30

Hej! Nogle som lige vil fortælle mig hvordan jeg kommer ind i mappen hvor alle mine simsbilleder ligger. Jeg har fundet den mappe med video'er, men kan ikke finde den med billeder i. Og når jeg endelig har fundet mappen, kan man så godt bruge billedet som profilbillede herinde?
Jeg håber i ved hvad jeg mener for jeg er vildt dårlig til at forklare...
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Re: Sims 2 kamera

Indlægaf Eeyorenyk » 24. jun 2008, 17:49

Hejsa

Du skal ind under Dokumenter - EAGames - Sims2 - Neighborhoods - (Dit nabolag)- Storytelling.

(Dit nabolag) afhænger af hvilket nummer dit nabolag har. Hvis du har flere forskellige, skal du finde mappen til det korrekte nabolag før billederne derfra er der. :)

Nu er jeg ny herinde, så er ikke helt inde i Forummet her, men da jeg lige uploadede min avatar, stod der følgende:
Maksimale dimensioner; bredde: 120 pixels, højde: 160 pixels, filstørrelse: 12kB.

Det vil sige at du i hvert fald skal gøre dit billede fra Sims2 mindre, før du kan bruge det. De billeder du tager er både højere og bredere end der står som tilladte mål. :D
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Brugeravatar
Eeyorenyk
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: København

Re: Sims 2 kamera

Indlægaf Rose Diva » 24. jun 2008, 19:13

Eeyorenyk skrev:Hejsa

Du skal ind under Dokumenter - EAGames - Sims2 - Neighborhoods - (Dit nabolag)- Storytelling.

(Dit nabolag) afhænger af hvilket nummer dit nabolag har. Hvis du har flere forskellige, skal du finde mappen til det korrekte nabolag før billederne derfra er der. :)

Nu er jeg ny herinde, så er ikke helt inde i Forummet her, men da jeg lige uploadede min avatar, stod der følgende:
Maksimale dimensioner; bredde: 120 pixels, højde: 160 pixels, filstørrelse: 12kB.

Det vil sige at du i hvert fald skal gøre dit billede fra Sims2 mindre, før du kan bruge det. De billeder du tager er både højere og bredere end der står som tilladte mål. :D

Tusind tak!
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Tilbage til Teknisk Hjælp