Downloads Mappe

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Downloads Mappe

Indlægaf simsekisser » 9. okt 2005, 13:37

Nu har jeg taget et Kopi af min Downloads mappe :? skal jeg så bare "slette" den der er i spillet :shock: og så lægge den ind i spillet når jeg har oploadet det til EA-com? åhhhhhh jeg er så nervøs ved at gøre sådanne noget, når jeg skal have mappen ind igen skal jeg så bare markere "hvad"? for at få den ind igen (jeg er virkelig dum til det her) :wallbang:
Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Briher » 9. okt 2005, 14:18

Hej Kisser

Du kan gøre det hele med stifinderen.
Den kopi du har taget (af hele din downloads mappe) lægger du på et "sikkert sted. Jeg har f.eks en folder på c-drevet, der hedder Backup.
Der lægger jeg de kopier jeg gerne vil gemme til senere. Downloads ville jeg lægge i sin egen folder, der hedder Downloads.

Du ka så slette hele den Downloads folder, der ligger i din Sims2 mappe.
Når du så vil have dem tilbage igen kan du kopiere din kopimappe tilbage i din Sims2-folder. Først vælger du i stifinderen niveauet over din backup-mappe, så den vises i stifinderens højre side. Højreklik med musen på Downloads mappen og vælg "kopier". Dernæst folder du din stifinder ud til den viser indhold af Sims2-mappen. I højresiden højreklikker du nu på et tomt sted og vælger "sæt ind". Stifinderen vil nu indsætte det du lige havde kopieret - nemlig din Downloads folder.
Hvis du har omdøbt Downloads kopi-folderen skal du lige have mappen under Sims2 til at hedde Downloads igen.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Briher » 9. okt 2005, 14:22

Kisser, har du Content manageren ?
Hvis du har, behøver du ikke slette din downloads folder - du kan blot deaktivere alt, den identificerer som hacks - og så aktivere dem igen bagefter.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf simsekisser » 9. okt 2005, 19:38

Hej Briher! Tak for dit svar, ja jeg har Content manageren, og selvfølgelig kan jeg gøre det :oops: Dumme mig, det vidste jeg jo godt, det er rart at man kan blive ledt ind på sporet igen, jeg har også før taget Back up af min Downloads Mappe, men jeg havde misforstået det hele, jeg ville fjerne hele mappen ikke kun indholdet, og så kom jeg i tvivl om, om jeg overhovdet kunne få den ind på den rigtige plads igen, men min Søster og jeg talte om det i dag og vi blev enige om at det jo kun var indholdet, ikke selve "Mappen", men nu bruger jeg den anden, og så må jeg se hvad der sker, :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf simsekisser » 9. okt 2005, 19:48

Nu har jeg været inde og prøve at køre den Content Manager, men den vil ikke åbne nu, den kommer frem og siger "Error" og det kan jeg ikke forstå jeg har da haft den åben før uden problemmer, er der andrer der har været ude for det? :roll:

Kisser :lol:
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 10. okt 2005, 06:54

Øh, ja Kisser, min mor har lige ringet, hun får også en error selvom det har virket før.
Jeg kunne desværre heller ikke hjælpe hende. :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf simsekisser » 10. okt 2005, 12:00

Nu er det altså lige før jeg opgiver, nu har jeg slettet hele min Downloads Mappe været inde og lave Frank og mig om, lavet indretningen om igen, så alt skulle være som det "skulle" men når jeg vil lægge den ind på EA-com, går det fint i starten, og jeg skriver en Beskrivelse, men så kommer den frem og siger Aplikationen er et eller andet og så lukker spillet ned, nu ved jeg sq snart ikke mere hvad jeg skal gøre :crymadly:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 10. okt 2005, 12:14

Kisser hvis du fjerner dine downloads fra spillet og dit hus bruger bare et terræn som ikke er der længere, så kan man ikke uploade huset uden at spillet melder fejl.
Prøv at lægge alle dine downloads ind i spillet igen og upload huset.
Derefter skriver du linket til dit hus her, så skal jeg nok downloade huset og rense det ud for de ting som ikke må være deri og sende det tilbage til dig :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf simsekisser » 10. okt 2005, 12:47

Hej Frillen! åhhhhhhhhhhh hvor er du bare Flink, jeg starter med det samme :lol:

KNUS Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 10. okt 2005, 14:30

jamen velbekomme Kisser, du skriver bare linket når du er klar :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar