Hvordan installerer man en Patch?

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Hvordan installerer man en Patch?

Indlægaf Seje » 1. jan 2007, 13:24

Hvor skal man installere patchene :?: skal det være i Dowloads mappen eller ude i selve sims2 mappen eller et andet sted :?: Nu har jeg nemlig efter et halvt år fået mit sims til at virke rigtigt med mine ynglings familier så så vil jeg jo gerne have det til at være nogenlunde fejlfrit :wink:

Jeg har rettet din overskrift lidt, hilsen Annbirtha
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

Indlægaf Frillen » 1. jan 2007, 15:18

Patchene skal ikke installeres i en bestemt mappe, når du har downloadet en patch, så skal du dobbeltklikke på den og den finder så selv ud af at opdatere dit spil korrekt, hvis det er nødvendigt :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Seje » 1. jan 2007, 19:37

Så det kan være ligemeget vilken mappe den ligger i når man dobbeltklikker :?:
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Hejren » 1. jan 2007, 20:20

Yep!

Men det er måske det smarteste at samle sine downloads - altså dem, der ikke hører til i ...EA games/The Sims 2/downloads-mappen - i en anden mappe som du bruger til alle "andre" downloads. Så er det nemmere at finde dem en anden gang. Windows har f.eks. også en downloadmappe, hvor jeg plejer at anbringe den slags. :)
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Seje » 2. jan 2007, 13:48

Okay tak begge to :D men jeg fårstod ikke helt det med en mappe til downlodes og en til nogen andre downloads
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Annbirtha » 2. jan 2007, 17:40

Seje hvis du f.eks højreklikker på dit skrivebord, kan du vælge NY - MAPPE.
Der vil nu være en ny mappe på dit skrivebord, du kan igen højreklikke på den og vælge OMDØB og så kalde den det du synes.
Hvis ikke du om vælger at omdøbe den, vil den bare hedde NY MAPPE, og det kan jo også være fint nok.
Når du så Downloader noget putter du det deri, og derfra kan du så pakke ud, hvis det er en zip fil, for derefter at flytte det over i din Downloadsmappe.
(bagefter kan du godt slette Zipfilen)
Husk bare på at vælge din nye mappe når du klikker på Download, du ved den ligger på skrivebordet. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Seje » 2. jan 2007, 18:00

Hvorfor kan man ikke bare pakke det ud i den rigtige downloads mappe :?: det plejer jeg da at gøre :)
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Briher » 2. jan 2007, 21:19

Den Downloads mappe der ligger under Sims 2 er beregnet til de package filer, der skal benyttes i dit spil.

En patch er ikke en package fil, men et lille program, der skal rette op på nogle fejl i spillet.
Du kan godt lægge den i den sædvanlige Downloads mappe, men den har ikke nogen funktion der. Det "roder" bare.
Jeg har også patches samlet et andet sted - i en mappe, der hedder patches. (Kan godt lide at have orden i tingene)

Uanset hvor du lægger den, skal du dobbeltklikke på selve patchen for at få lavet rettelserne i dit spil. Når det er gjort har patchen såmænd ingen funktion mere.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Maria92 » 2. jan 2007, 21:22

Briher skrev:Uanset hvor du lægger den, skal du dobbeltklikke på selve patchen for at få lavet rettelserne i dit spil. Når det er gjort har patchen såmænd ingen funktion mere.

vil det sige, at man så bare kan slette patchen igen?
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Annbirtha » 3. jan 2007, 18:08

ja det betyder det Maria, for nu har du jo installeret den, og den fil de hentede var jo programmet til at installere den.
Du kan jo gemme den hvis du mener at du skal ominstallere sims, så er du jo fri for at Downloade pacthen igen. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Maria92 » 3. jan 2007, 19:39

aaaaaahhhh.. smart 8)
tak for hjælpen :)
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Teknisk Hjælp