Downloads

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Downloads

Indlægaf nannakrumme » 3. okt 2006, 20:06

Jeg har læst alle steder at man bare skal dobbeltklikke på filen, når filen er inde i programmet Winrar eller Winzip. Jeg har begge slags men selvom jeg dobbeltklikker på filen dukker der et vindue op med programmet Notesblok og så står der er en masse volapyk. Selvom jeg gør alt for at pakke den ud, vil den på en måde ikke og ender med at være pakket ud og er ugyldig.

Er der ikke nogle der vil hjælpe mig?
Håber i kunne forstå det :D
Brugeravatar
nannakrumme
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Føllenslev

Indlægaf pernille » 4. okt 2006, 08:42

Hej Nanna.
Istedet for at dobbeltklikke, så prøv at højreklikke, så kommer der en ramme frem, hvor du klikker på "Udpak filer..." Så kommer der en ny ramme, hvor du foroven skal vælge din Downloads-mappe, så udpakker den selv. Det gælder tøj, hår, møbler osv. Vægge og gulve skal installeres ved at dobbeltklikke.
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf nannakrumme » 4. okt 2006, 22:02

Har lige prøvet, men så kommer der et lille boks frem hvor der står noget "Ja til alle" og "Ja" og alt sådan noget. Det virker som om min computer lsder mig nægte at downloade mig noget :)
Brugeravatar
nannakrumme
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Føllenslev

Indlægaf Briher » 4. okt 2006, 22:09

Det lyder lidt som det vindue man får hvis man allerede har en fil af samme navn. Så får man nemlig et vindue hvor der står noget i retningen af "Der findes allerede en fil af navnet xxxx. Skal den eksisterende fil overskrives". Der er nemlig knapper til "Ja", "Ja til alle", "Nej" og så vidt jeg husker "Annuller".

Har du prøvet at downloade set samme flere gange ?
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Zelda » 5. okt 2006, 15:48

hej med jer .. jeg har lige downloaded en helt masse ting fra internettet,
til mit the sims2 night life spil selvfølgelig.
Jeg har siddet og læst lidt rundt omkring hvor jeg skal pakke dem ud henne,
men jeg kan virkelig ikke finde ud af at.

har læst at man skal udpakke det i C:\Programmer\EA GAMES\The Sims 2 Nightlife\TSData\Res\GlobalLots

Så det gjorde jeg med nogle af downloadsene, men når jeg går ind i mit spil er der ingenting af det jeg har downloaded.
Er der nogen der kan fortælle mig koden dvs. formlen som "C:\Programmer\EA GAMES\The Sims 2 Nightlife\TSData\Res\GlobalLots"
hvor jeg skal pakke mine downloads ud?
Senest rettet af Zelda 5. okt 2006, 15:51, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Zelda
Tumling
Tumling

Indlægaf Briher » 5. okt 2006, 15:51

Downloads skal lægges i Dokumenter\EA games\The Sims 2\Downloads
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Zelda » 5. okt 2006, 15:53

ok tusind tak, ser ud so om det virker nu..
og fedt med et så hurtigt svar:D
Brugeravatar
Zelda
Tumling
Tumling

Indlægaf Hejren » 5. okt 2006, 15:58

Hej Zelda

Jeg skal selvfølgelig ikke udelukke at der FINDES filer som skal ligge der, hvor du har lagt dine downloads - jeg har bare aldrig hørt om det :wink: De allerfleste filer skal lægges i Dokumenter\EA GAMES\The Sims 2\Downloads - det gælder i hvert fald for filer af typen .package.

Filer af typen .sims2pack skal du lægge i en anden folder og derefter dobbeltklikke på den - så installerer den sig selv - når du altså har sagt OK til at installere den :wink:

Nogle (faktisk en del) filer er pakkede og hedder enten .zip eller .rar, og de skal pakkes ud med et eller andet program - f.eks. winzip og winrar. (De nyere windows-versioner er "født" med winzip - winrar kan downloades på nettet).

Håber det var en hjælp - ellers prøv at søge herinde på emnet - det har været oppe et "par" gange før.
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Hejren » 5. okt 2006, 15:59

Nå - Briher kom mig i forkøbet - det var osse fordi jeg skulle lave te imens... :lol:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Zelda » 5. okt 2006, 16:04

Jeg har lige prøvet at ligge dem ind under Dokumenter\EA games\The Sims 2\Downloads.
men det virker stadig ikke.
Jeg har spillene: sims 2, sims university og nightlife.

Skal jeg ligge dem alle ind under "Dokumenter\EA games\The Sims Nightlife\Downloads"
istedet?
Brugeravatar
Zelda
Tumling
Tumling

Indlægaf Hejren » 5. okt 2006, 16:09

Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Hvad er det for en type filer?
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Zelda » 5. okt 2006, 16:10

"type: winrar zip-arkiv" ?
ska lige siges at jeg har downloadet et stykke tøj fra sims2you.dk
den gjorde det bare rigtigt af sig selv ..
Brugeravatar
Zelda
Tumling
Tumling

Indlægaf Hejren » 5. okt 2006, 16:11

Æh - ikke forstået - hedder den .zip eller .rar til efternavn? Det LYDER som om det er en pakket fil - og så vil du under alle omstændigheder ikke kunne se den, før den er pakket ud, men måske misforstår jeg dig...
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Zelda » 5. okt 2006, 16:17

det forstår jeg faktisk heller ikke helt, er ikke super til at udpakke filer^^
men når jeg holder musen over den står der: type: WINRAR ZIP-arkiv

?
Brugeravatar
Zelda
Tumling
Tumling

Indlægaf Hejren » 5. okt 2006, 16:21

DEN type filer tror jeg ikke jeg er stødt på - måske er vi nødt til at få nogle mere teknisk indstillede personer på banen her... :Tænker:

Jeg er nu godt nok lidt nysgerrig - hvilken side har du downloadet fra og hvilken "ting" er det - skriv evt. en pb til mig, så vil jeg gerne undersøge det for dig.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Næste

Tilbage til Teknisk Hjælp