Koder til færdighedspoint

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Indlægaf Stento » 30. aug 2006, 00:27

pernille skrev:
Dads skrev:
Nåh et sidespor. Jeg er ikke lige helt med på om der er blevet skrevet en kode til færdighespoint :Tænker:
Hvis der ikke er, så kan jeg da lige sige hvordan jeg plejer at få færdighedspoint. Jeg bruger koden boolprop testingcheatsenabled true
Når jeg har skrevet den holder jeg shift nede, trykker på min simmer, vælger spawn og vælger så sim modder tror jeg den hedder. Så kommer der en lille baby frem, og den trykker man så på, og der skulle gerne være en kategori, hvor man kan vælge færdighedspoint.

Det virkede ikke :vsad:

Hej Pernille,
Jeg har sendt en pb til dig :thumbsup:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Stento » 30. aug 2006, 12:20

Stento skrev:
pernille skrev:
Dads skrev:
Nåh et sidespor. Jeg er ikke lige helt med på om der er blevet skrevet en kode til færdighespoint :Tænker:
Hvis der ikke er, så kan jeg da lige sige hvordan jeg plejer at få færdighedspoint. Jeg bruger koden boolprop testingcheatsenabled true
Når jeg har skrevet den holder jeg shift nede, trykker på min simmer, vælger spawn og vælger så sim modder tror jeg den hedder. Så kommer der en lille baby frem, og den trykker man så på, og der skulle gerne være en kategori, hvor man kan vælge færdighedspoint.

Det virkede ikke :vsad:

Hej Pernille,
Jeg har sendt en pb til dig :thumbsup:
Mange hilsner
Stento

Hej Pernille,
Har sendt en mail til dig.
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf pernille » 31. aug 2006, 11:28

De færdighedspoint jeg mener er madlavning, logik osv. Er der nogen der ligger inde med sådan en kode, kunne jeg rigtig godt tænke mig at få den :)
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf Stento » 31. aug 2006, 12:37

pernille skrev:De færdighedspoint jeg mener er madlavning, logik osv. Er der nogen der ligger inde med sådan en kode, kunne jeg rigtig godt tænke mig at få den :)

Hej Pernille;
Nå!! Dem!
Jamen så prøv dette link, men der skal du købe det lille program, og her kan du gøre næsten alt! Du kan give dem alle færdighedspoint + alt andet, som personlighed karriere. Det er et super duper program, syntes jeg.
Her er linket. http://www.sims2programs.com/
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Annbirtha » 2. sep 2006, 09:11

Nå, er det det du mener Pernille, så forholder det sig jo anderledes.
Snydekoden til at få skills er følgende:
skriv boolprop testingcheatsenabled true når du er i nabolags vinduet og ikke på en grund, ellers virker det ikke.
Gå nu ind på den grund din Sim bor på, nu sætter du ham/hende til at f.eks læse en bog om madlavning, hvis det er det han skal lære.
Mens han læser og du kan se den der blå bar over hans hovede, så åbner du for panelet hvor man plejer at se hvor mange skills man har.
Her kolder du shift tasten nede (den med pilen opad) samtidig med at du trækker din mus hen over hvor der står madlavnings skills, nøjes med at trække en tand af gangen, til spillet fortæller dig at din sim nu har fået et madlavning point, så kan du trække den en gang mere til spillet igen siger at han har fået endnu et point osv.
Er det logik han skal lære så brug kikkerten eller skakbrættet og gør det samme her, blot er det skillbaren i logik der skal flyttes.
Man kan godt flytte flere point samtidig og give ham f.eks 7 i en skill ad gangen, men så registrerer spillet det ikke, derfor et trin ad gangen.
Puha....jeg håber at denne forklaring er til at forstå.
Husk at annulere koden bagefter, det gøres nemmest ved at når kodeboksen kommer frem, og der ikke står noget i den, så trykker du på pil opad på tastaturet, så vil du få den sidst skrevne kode frem, du kan nu slette ordet true og erstatte det med false. :P
Vil du slå koden til igen, trykker du bare næste gang 2 gange på pilen i kodeboksen, og koden vil stå der og du skal ikke skrive den igen.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Stento » 2. sep 2006, 14:47

Hej Pernille,
Du kan også prøve denne side, du skal så have fat i Multi Painting.
Her er linket til siden: http://www.simchaotics.net/Files/Merola ... inting.htm

Lidt om hvad maleriet kan! Når du er inde på siden, skal du klikke på det røde Multi Painting for at downloade.

Multi Painting
Has different menu options on the 3 different tiles.
For all ages except babies (not all interactions available for all ages).
Changes the following parts of your sims:
Needs (individual/all),
skills (individual/all),
interests (individual/all),
personality (individual/all, includes fitness),
aspiration meter,
days left in current age (for babies as well),
job (career/level/performance),
retired job (career/level),
school (type/grade),
genetic personality (listed as DNA),
aspiration and name.
Does not directly affect wants or memories.

Mange hilsner
Stento :2wave:
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Annbirtha » 2. sep 2006, 16:59

Tak Stento, :lol: så kan man jo vælge om man vil have hacks i sit spil eller bruge en kode der kan slås fra igen.
Personligt mener jeg at hacks er mere farligt end en kode, når bare man bruger den fornuftigt skulle der ingen fare være.
Det maleri du omtaler Stento, skal vist bruges på nogenlunde samme måde som koden, altså at man sætter sin Sim til at udøve den skills man vil have point i før at spillet registerer det, det mener jeg at kunne huske fra en gang jeg selv havde det !

Så Pernille, ...nu fik du 2 muligheder du kan anvende og det er jo ikke helt skidt vel :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf simsekisser » 2. sep 2006, 17:45

Ang. det Maleri som Stento omtaler, kan jeg sige, at jeg bruger det meget, og det har aldrig lavet noget "uheldigt" i mit spil, faktisk kan jeg slet ikke undværre det, det er en af de bedste ting jeg har i mit spil. :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf pernille » 15. sep 2006, 09:55

Tusind tusind tak for hjælpen!!! :jumpingjack: I er jo simpelthen noget nær mine frelsende engle her på siden :D :2thumbsup: Prøvede osse maleriet af. Det gav heller ikke mig problemer :)
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf Frillen » 15. sep 2006, 12:51

Jeg bruger selv dette maleri ind imellem, dog kun når jeg skal teste et eller andet, hvor jeg har brug for at en sim skal være i en bestemt tilstand :lol:
Som sådan vil jeg ikke betragte det som en hack(så skulle jeg også betragte en hel del af vores egne objekter som hacks)!
Jeg definerer et hack udfra at det er en global ændring i spillet, altså en fil som ændrer den måde spillet afvikles på.
Det kunne f.eks. være en fil som ligger i Downloads-folderen, som sørger for at alle regninger altid er halveret automatisk, eller f.eks. at alle teenagere kunne dyrke juhuu og få børn.

Et objekt som dette billede ændrer jo kun på ting hvis interaktionsmenuen bliver brugt og derfor vil jeg ikke betragte det som et hack, ellers skal næsten halvdelen af alle brugerlavede objekter betragtes som hacks :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: Koder til færdighedspoint

Indlægaf Maja » 7. jul 2008, 14:46

der står ikke nogle steder på siden, hvor man skal trykke for at downloade den? :(
One moment bobby,
I gotta go get my anti-depressants, then I'll be right back to talk to you about your drug problems.

Tænk lige over det
Maja
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Østjylland

Re: Koder til færdighedspoint

Indlægaf Maja » 7. jul 2008, 14:52

aaaah, jeg fandt ud af det :) ..
men hvilken mappe skal man lægge den?

:)
One moment bobby,
I gotta go get my anti-depressants, then I'll be right back to talk to you about your drug problems.

Tænk lige over det
Maja
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Østjylland

Foregående

Tilbage til Teknisk Hjælp