En god side med byggeudfordringer...

Har du fundet en rigtig god hjemmeside-side, som du gerne vil dele med andre, så læg et link her.
Det kan være et link til en sims2-side eller af enhver anden art som i mener er interessant.
Dog skal sims2-links af erotisk eller sexuel karakter lægges i forum-gruppen "The Sims 2 *Erotisk snak*"

En god side med byggeudfordringer...

Indlægaf Mona Solstråle » 18. okt 2010, 09:46

Må jeg have lov til at reklamere.

MeresimP har oprettet et forum for Sims3-byggere eller for dem der gerne vil lære at bygge huse og lave nabolag. Det er et rigtig godt forum fuld af tips og gode ideer. Tonen er også rigtig god og positiv.

Jeg føler mig hensat til de gode gamle Sims2 tider på siden her, hvor jeg fulgte alle Frillens fantastiske tutorials. For mig ligger den største fascination ved spillet, i at kunne bygge - vellignende eller fantasifuldt.
Jeg er ikke sikker på at Sims3 udelukkende har været et fremskridt. Der er rigtig mange tekniske problemer og den konstante strøm af ny ting fra "Shoppen", gør det til en dyr hobby, men også til en mere spredt og ensom fornøjelse.
Jeg kan jo fornemme at flere herinde er ved at køre helt død - mig selv inklusiv :(

Nå men trænger du til en frisk udfordring, ses vi måske her: http://meresimp.danskforum.net/forum.htm
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Re: En god side med byggeudfordringer...

Indlægaf wholle » 18. okt 2010, 17:46

Emnet er flyttet til Links til hjemmesider fra The Sims 3 generelt, da emnet ikke handler os The Sims 3 men om en hjemmeside!
Mvh
Wholle
Co-Admin

Min personlige kommentar til siden:
En hjemmeside der siger: Hvis du vil læse hvad der står her, så skal du tilmelde dig - siger egentligt bliv væk vi er os selv nok!
Sådan virker det ihvertfald på mig - når jeg ikke kan se om en side har noget som har min interesse så går jeg igen og kommer ikke tilbage.
Mvh
Wholle
Bruger
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Mona Solstråle » 18. okt 2010, 20:30

Det er jeg ked af Wolle. Jeg kan godt se, at jeg havde lagt mit indlæg det forkerte sted.
Det var nu ikke for at træde nogen over tæerne :( og det der med synlighed er jeg desværre ikke herre over.
Men jeg bliver lidt forvirret... det kræver da også medlemsskab at deltage i dette forum eller husker jeg helt galt?
Jeg har søgt inspiration på mange forskellige hjemmesider. De fleste er på engelsk og denne er på dansk.
Bare rolig Sims2You er stadig min første og største kærlighed - hvad hjemmesider angår :wink:
Hilsen Mona Solstråle

Billede

Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf wholle » 18. okt 2010, 21:25

Mona Solstråle skrev:Det er jeg ked af Wolle. Jeg kan godt se, at jeg havde lagt mit indlæg det forkerte sted.
Det var nu ikke for at træde nogen over tæerne :(

Du har ingen grund til at være ked af det - jeg skrev bare en admin oplysning om at jeg havde flyttet emnet, samt en begrundelse.
Så du har ikke trådt nogen over tæerene - så frem med smilet! :D

og det der med synlighed er jeg desværre ikke herre over.
Men jeg bliver lidt forvirret... det kræver da også medlemsskab at deltage i dette forum eller husker jeg helt galt?

Dette forum kræver kun medlemsskab for at skrive - ikke for at læse!
Personligt kan jeg ikke lide sider som kræver medlemsskab for at læse.
Jeg har ikke påstået at du kunne ændre på synligheden af det forum du hendviser til, jeg tog mig bare den frihed at komme med min egen mening om forummet. :?

Jeg har søgt inspiration på mange forskellige hjemmesider. De fleste er på engelsk og denne er på dansk.
Bare rolig Sims2You er stadig min første og største kærlighed - hvad hjemmesider angår :wink:

Du og andre må da meger gerne bruge andre hjemmesider det hverken kan eller vil jeg have noger imod, og Sims2you er jo nermest død!
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Mona Solstråle » 19. okt 2010, 07:45

Alt godt igen wholle :wink:
Jeg blev måske bare lidt forskrækket over rød skrift og sådan.

Jeg er automatisk logget ind på Sims2You, så jeg havde ikke tænkt på at det forholdt sig anderledes her med læseadgang for alle. Det er jo et rigtig fint princip. :)
Men det er desværre også meget udbredt, at man skal være medlem for at læse i andre sider, så jeg tænker ikke så meget over det mere. Jeg melder mig bare ind.
Hilsen Mona Solstråle

Billede

Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Tilbage til Links til hjemmesider