Frillen Nabolag

Har du fundet en rigtig god hjemmeside-side, som du gerne vil dele med andre, så læg et link her.
Det kan være et link til en sims2-side eller af enhver anden art som i mener er interessant.
Dog skal sims2-links af erotisk eller sexuel karakter lægges i forum-gruppen "The Sims 2 *Erotisk snak*"

Frillen Nabolag

Indlægaf simsekisser » 31. okt 2007, 19:27

Jeg aner ikke om det er det rigtige sted at skrive, men jeg har altså sådan en lyst til at "Rose" Frillen for hans Nabolag "Paloma Islands" jeg har hentet det og fået lavet mig et rigtigt "Hyggeligt" Strandmiljø, jeg har lige været inde og hente dit "Blue Water Camping", og glæder mig vildt til at sende mine Simmer derhen, min egen fantasi til at bygge ligger et meget "gemt væk sted", så jeg syntes det er fedt når nogen gider at lave noget til alle os som ikke selv har fantasi eller ikke lige går så meget op i at bygge, så Tak for det :wink:

simsekisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Frillen » 1. nov 2007, 10:45

Jamen velbekomme da Kisser, al den ros får mit hoved til at ligne en overmoden tomat :lol:

Det der driver mig i mine kreationer er fantasien og lysten til at lave netop de ting som bliver lavet, så som sådan laver jeg dem egentligt fordi det morer mig at gøre det, og at folk så synes at det er gode og brugbare kreationer, er jo kun en bonus - 1000 Tak :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Elisabeth » 8. nov 2007, 02:45

Det vil jeg også sige Frillen DU er genial *Suuuk* Billede
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede