Sider uden "Hacks"

Har du fundet en rigtig god hjemmeside-side, som du gerne vil dele med andre, så læg et link her.
Det kan være et link til en sims2-side eller af enhver anden art som i mener er interessant.
Dog skal sims2-links af erotisk eller sexuel karakter lægges i forum-gruppen "The Sims 2 *Erotisk snak*"

Sider uden "Hacks"

Indlægaf o1-Freja » 30. sep 2007, 16:32

Altså jeg ville høre om der var nogle her inde som der nok selvfølgelig ersom har nogle sider hvor fra jeg kan være sikker på at der ikke kommer Hacks og lac i mit spil. Så bare sig frem :roll:
Freja :D
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Briher » 30. sep 2007, 17:58

Så længe du kun downloader tøj, hår, hud- og øjenfarver, make-up, briller, skæg - altså ting dine simmere kan "have på", så er det ikke hacks. Dem kan du roligt downloade :thumbsup:

Vægge, gulve og terreæn er heller ikke hacks. Så dem er der heller ingen problemer med. :thumbsup:

Møbler, døre, vinduer betragtes som hacks, og hvis du uploader et hus til EA's hjemmeside, og du har downloadede møbler o.l i din Downloads folder, så vil dit hus få en gul advarselstrekant. Mange af dem er ganske ufarlige, men man kan risikere at få en "dårlig" download. Sletter man downloaden igen, er spillet som regel helt upåvirket af det bagefter. Så langt de fleste er gode nok, men der er en risiko. :dontknow:

Derudover er der karrierer, mad og de "rigtige" hacks - altså downloads, der ændrer på spillets opførsel. Der findes hacks, til at ændre på stort set alt. Her ved man ikke helt, hvad det er man får og hvad det rent faktisk gør ved dit spil. Den slags kan være mere farlige. :nono:

Der kommer ikke hacks ind i dit spil uden at du selv har valgt at downloade dem.
Så jeg vil ikke nævne nogle bestemte hjemmesider. Kun anbefale dig at kigge på, hvad det er du downloader.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf o1-Freja » 30. sep 2007, 19:55

Taak^^

Men jeg ville gerne have nogle møbelsider hvorfra jeg ikke for Hacks for det er det jeg mangler mest i mit spil..
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Frillen » 30. sep 2007, 20:49

o1-Freja skrev:Taak^^

Men jeg ville gerne have nogle møbelsider hvorfra jeg ikke for Hacks for det er det jeg mangler mest i mit spil..

Igen kommer det an på hvad man mener med hacks, som sådan definerer man hacks som en ting der ændrer på forholdene i spillet, hacks kan enten være globale eller lokale!

Et globalt hack er en ting som ændrer generelt på alle de samme procedurer i spillet, f.eks. hvis man har et globalt hack som ændrer måden på hvordan en sim sover, ville påvirke alle simmere i spillet til at gøre det på samme måde.

Et lokalt hack er et object som har fået ændret måden at udføre ting på, f.eks. kan et lokalt hack være et objekt som man klikker på for f.eks. at få maksimeret sit humør eller noget andet, et sådan hack påvirker kun den aktuelle sim eller evt. alle i husholdningen.

Så som sådan er brugerlavede objekter ikke hacks, de er bare en ny figur til spillet.
Dog har jeg set masser af eksempler på dårligt lavede møbler/objekter til spillet.
Ikke at de nødvendigvis behøver at være grimme, men nogle brugerlavede objekter har enten alt for mange polygoner(detaljer i 3D-figuren) eller/og teksturer(billeder som bliver trukket rundt om 3D-figurer for at give farve ovs.) i alt for høj opløsning(størrelse).
Sådanne objekter kan belaste spillet alt for hårdt og få det til at hakke voldsomt :wink:

Personligt ville jeg kigge efter møbler på modthesims2, der er et rigtigt godt udvalg og mange af dem er rigtigt flot lavet uden at være for belastende for spillet :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf o1-Freja » 1. okt 2007, 14:09

Altså det skal være hjemme sider med møbler hvor fra jeg kan være sikker på at der ikke ødelægger/gør mit spil langsomer så altså hjemmesider hvorfra i f.eks. har hentet møbler men der er ikke sket noget med jeres spil det er det jeg mener :D
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Tilbage til Links til hjemmesider