TYVERI FRA MIN OG KISSERS SIDE!!!

Har du fundet en rigtig god hjemmeside-side, som du gerne vil dele med andre, så læg et link her.
Det kan være et link til en sims2-side eller af enhver anden art som i mener er interessant.
Dog skal sims2-links af erotisk eller sexuel karakter lægges i forum-gruppen "The Sims 2 *Erotisk snak*"

Indlægaf robert » 26. maj 2006, 06:59

jamen det var da godt at den blev lukket så der ikke bliver stjålet mere
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf Søren » 26. maj 2006, 08:47

Det er da irreterende at nogle sjæler fra andre sider, men som andre har nævnt ved ejeren af siden måske ikke at man ikke må :wink:

Nå, men godt det er blevet ordnet nu, så Chrille og andre kan have sine ting i fred :D
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Frillen » 26. maj 2006, 11:31

Jeg synes i er en smule hårde :lol:
Jeg bryder mig heller ikk om at mine ting bliver stjålet, men jeg mener også at folk lige skal have en chance til at få pillet tingene ned, især når det drejer sig om helt unge mennesker som for det meste aldrig gør det i en ond mening!
Så synes jeg at det er synd hvis deres sider bliver lukket øjeblikkeligt og uden varsel, jeg ved også godt at Webbyens ry ikke er for godt lige for tiden, så derfor reagerer de selvfølgelig prompte, når de bliver gjort opmærksom på det :wink:
Havde der eksisteret internet da jeg var en 10-12 år kunne jeg sikkert have gjort det samme dengang, der er altså mange ting man er uvidende om i den alder :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Briher » 26. maj 2006, 14:05

Jeg mener heller ikke at det var nødvendigt at lukke siden.

Det burde være nok at vedkommende havde fjernet tingene fra sin side.
Men webbyen har selvfølgelig reageret hvis nogen har kontaktet dem direkte med en klage.

Jeg tror at hun ville være blevet klar over sin fejl, hvis hun læste de indlæg, der blev skrevet i gæstebogen.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Charlotte » 26. maj 2006, 15:43

Ej.. Okay sådan en hård straf havde hun måske helller ikke fortjent! Hun kunne bare havde nøjes med at lukke menuen: Sims 2 tøj ned ikke? Siden den jo også indeholdt andre ting.... Men det er der jo ikke noget at gøre ved...!?
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf robert » 26. maj 2006, 19:03

i har helt ret frillen,charlotte og briher de havde ikke behøvet at lukke siden ned bare fordi hun er kommet til at tage noget tøj fra andres sider det kunne jo være hun ikke viste at det var ulovligt så jeg synes webbyen har været lidt hårde.
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf simsekisser » 26. maj 2006, 19:56

Hej Allesammen!

Ja jeg må jo indrømme at jeg først har fået læst dette emne nu, og jeg kan som sagt ikke komme ind på den side, da den er lukket, og det ærgrer mig da lidt, jeg må så indrømme at jeg måske ikke er så hård i filten :lol:, jeg ville da være glad hvis ejeren af siden havde taget tøjet fordi vedkomne syntes det var pænt nok, men jeg ville så også gerne have haft at der havde stået hvor det var fra, og ikke som jeg har forstået på alle her, lagt det ud som sit eget, men som sagt har jeg ikke set det selv, men jeg tror nu ikke at hun har gjort det i nogen "ond" mening.

Kisser :lol:
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Jacob » 27. maj 2006, 07:58

Okeay ikke så hård straf :? Ejeren af siden behøvedes jo ikke at lukke siden helt.. Men hvis det var noget jeg havede lavet så er jeg enig med Kisser at det er iorden hvis hun skriver hvem der har lavet det for ellers ligner det noget hun har lavet og det er det jo slet ikke :rant2:
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf robert » 27. maj 2006, 08:01

Jacob2eren skrev:Okeay ikke så hård straf :? Ejeren af siden behøvedes jo ikke at lukke siden helt.. Men hvis det var noget jeg havede lavet så er jeg enig med Kisser at det er iorden hvis hun skriver hvem der har lavet det for ellers ligner det noget hun har lavet og det er det jo slet ikke :rant2:

enig :wink:
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Chrille » 27. maj 2006, 10:44

simsekisser skrev:Hej Allesammen!

Ja jeg må jo indrømme at jeg først har fået læst dette emne nu, og jeg kan som sagt ikke komme ind på den side, da den er lukket, og det ærgrer mig da lidt, jeg må så indrømme at jeg måske ikke er så hård i filten :lol:, jeg ville da være glad hvis ejeren af siden havde taget tøjet fordi vedkomne syntes det var pænt nok, men jeg ville så også gerne have haft at der havde stået hvor det var fra, og ikke som jeg har forstået på alle her, lagt det ud som sit eget, men som sagt har jeg ikke set det selv, men jeg tror nu ikke at hun har gjort det i nogen "ond" mening.

Kisser :lol:
Sådan har jeg det faktisk også nu. Men det er altså irriterende at hun hverken skriver hvor hun har det fra eller spørger om hun må for så havde svaret faktisk været JA :wink:
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Foregående

Tilbage til Links til hjemmesider