hjælp - lyserød hjerteformet diamant

Her kan i diskutere udvidelsespakken 'The Sims 3 Drømmejob' eller 'The Sims 3 Ambitions' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke udkom den 4. Juni 2010.

hjælp - lyserød hjerteformet diamant

Indlægaf Annbirtha » 15. jun 2010, 08:16

Det skal jeg finde for at lave en ultimative opfindelse, men jeg kan ikke finde den, har nogen lavet denne opfindelse.
Går ud fra at man skal have samlet meget for at få muligheden for at man med posten kan sende sine ædelsten til slibning som hjerteformede - er det det ??? eller er det noget andet, for så kan jeg jo samle længe og jeg borer og borer og rejse frem og tilbage i tiden, min Sim har 10 i opfindelser. Hulk. :vsad:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: hjælp - lyserød hjerteformet diamant

Indlægaf Frillen » 15. jun 2010, 11:41

Du skal have muligheden for at lave hjerteformede slibninger, derefter gælder det om at få fundet en lyserød diamant, så kan du lave en herteformet lyserød diamant :D
Jeg har en del lyserøde diamanter, jeg har fundet en enkelt i nabolaget, men de fleste fik jeg fordi min simmer havde 10 i det der karatedims, som man kan lære i Kina, når man så kan knække de der rumstensplader med håndkantsslag, så får man upolerede ædelstene eller metaller.
Jeg har ofte fået meget værdifulde ting ved det, og i nogle tilfælde lyserøde diamanter, jeg har vist også fundet en enkelt i en af naboernes skraldespande... Ja hvad folk dog ikke smider ud, måske er det derfor jeg tit ser ældre mænd rode skraldespande igennem her i Hjørring :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 16. jun 2010, 08:27

Jeg fandt også ud af at man skal have sendt mange ting til slib før muligheden for at lave hjerteformede diamanter opstår, og der er åbenbart flere måder at finde diamanter på end at samle efter hvad du siger Frillen.
Den hjerteformede diamant skulle bruges til den ultimative opfindelse som min sim var ved at samle ind til, det lykkedes også at få tegningerne til den og også at bygge den, men spillet gik ned fordi jeg bruge koden "testingcheatsenabled true" som beskrevet i et andet indlæg.
Hvad den ultimative opfindelse er vil jeg ikke sige, for det må man selv finde ud af og jeg skal ikke være "frøken spoiler", næh nej. :nono:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf mette s » 16. jun 2010, 18:59

Frillen skrev:Jeg har en del lyserøde diamanter, jeg har fundet en enkelt i nabolaget, men de fleste fik jeg fordi min simmer havde 10 i det der karatedims, som man kan lære i Kina, når man så kan knække de der rumstensplader med håndkantsslag, så får man upolerede ædelstene eller metaller.:

Arhj, jeg vidste, jeg blev snydt! Det kommer der af at være midterbarn, man må altid finde sig i at andre får noget, man ikke selv får!
Jeg har da aldrig fået gaver af at hugge rumsten over. Nu er jeg nødt til at tage til Kina for at få udbedret den uretfærdighed. Ja, for en kampsportsdummy må jeg jo minimum have for at komme i stødet om man så må sige. :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Siri » 16. jun 2010, 22:20

Du skal have smadret omkring 150 sten, før du kan få gaver, når du hugger rumsten over ;)

- Og for at kunne få hjerteform muligheden, skal du have fundet alle ædelsten :D Så det er lige meget, hvor mange gange du laver et cut, du skal bare have fundet alle ædelsten ;D
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Annbirtha » 17. jun 2010, 08:40

Du har vist ret Siri, det kan jeg se når jeg går ind i Journalen, jeg var da også nødt til at rejse til Kina for at finde flere sten :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf mette s » 17. jun 2010, 17:12

Det lyder som en ganske fornuftig forklaring, Siri, jeg synes godt nok, der er mange ting, der er sjovere end at knække rumstensblokke, så hele 150 er jeg næppe nogensinde kommet op på :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Siri » 17. jun 2010, 17:38

Det er også ret kedelig, men min simmer skulle engang løse en mission, hvor hun skulle nå på niveau 10 i kampsport, så jeg tænkte, jeg ligeså godt kunne smadre sten ;)

Og til AnnBirtha:
-Det er kun ædelstene fra det orginale Sims 3 spil du skal finde :)
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Tilbage til The Sims 3 Drømmejob (Udvidelsespakke)