Sims 3 drømmejob

Her kan i diskutere udvidelsespakken 'The Sims 3 Drømmejob' eller 'The Sims 3 Ambitions' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke udkom den 4. Juni 2010.

Sims 3 drømmejob

Indlægaf Siri » 6. jun 2010, 11:06

Hej allesammen :D

Sims 3 drømmejob udkom her i torsdags, og tænkte på, hvis I har købt det, hvad synes I så om det?

Jeg har købt det. :) Jeg synes det er et fedt spil, med masser af fede muligheder. Men synes det er ærligt, at man på nogle af jobene, ikk' kan møde nogle kolleager.
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Re: Sims 3 drømmejob

Indlægaf egon.weber » 6. jun 2010, 14:13

Det er en rigtig god udvidelse. Meget bedre/sjovere gameplay. Jeg spiller en brandmand, der har kone og barn. :D
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Stento » 9. jun 2010, 11:14

Hej,
Tjaa!! Jo det er da sjovt. Men jeg har fået en masse fejl med i købet? Jeg har en baby, hvor grafikken er gået helt amok! det ligner et væsen fra det ydre rum :shock: og nogle gange går spillet ned og jeg kan starte forfra :wallbang:
Men sådan behøver det jo ikke at være for dig/jer, jeg har måske bare været uheldig?
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf mette s » 9. jun 2010, 15:56

Jeg er ikke kommet så langt endnu, men jeg har været nødt til at reinstallere og spille helt uden brugerindhold ellers tog det 45 minutter alene at loade. Min pc skulle ellers være mere end "stor" nok, men jeg har mistanke til Nvidia-grafikkortet efter at jeg har snuset lidt rundt på nogle af de store sider. Uden brugerindhold var loade-tiden i går nede på omkring 12 minutter, hvilket er mere end dobbelt så lang tid som det tog før udvidelsen inkl. alle min hysterisk mange sims3packs. Jeg har lidt grafikproblemer stadigvæk, det tager lang tid at få en scene helt færdig og jeg synes det er blevet langsommere det hele. Men jeg bilder mig ind, at jeg efterhånden finder løsninger på tingene.
Hvis I har nogle ideer til, hvad man kan gøre, vil jeg vældig gerne høre om det, for nok er jeg ved at være ret garvet til sims, men teknik er ikke lige min stærkeste side, må jeg vist desværre nok erkende. :?
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Annbirtha » 10. jun 2010, 08:26

Mit spil gik faktisk også ned.
Jeg afinstallerede også mit spil og startede på en frisk, gemte mine "saved games og sims" så de kunne komme tilbage igen, og nu virker det hele igen fint med alt som før.
Uden brugerindhold - andet end at jeg måtte downloade alt det jeg havde købt, jeg gemte ikke downloads mappen for at være på den sikre side. Selvom jeg har en blanding af DVD spil og Digitale versioner virker det fint.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf ATrueDevil » 9. okt 2010, 15:13

Præcist det samme med mig! Jeg blev også nødt til at afinstallere alle spillene og så installere det igen. Men det var pga. den skulle opdateres, men den ikke kunne? Men nu virker det fint. :'D
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Horreby (hvem finder på, at kalde en by for Horreby, det lyder jo som en rigtig Horeby) på Falster

Tilbage til The Sims 3 Drømmejob (Udvidelsespakke)