Støvtæge?

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke 'The Sims 3 Rejsefeber' eller 'The Sims 3 World Adventures' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke forventes udgivet den 16. November 2009.

Støvtæge?

Indlægaf Frk. Emma » 19. mar 2010, 23:34

Hej (:

Min simmer er i Shang Simla, og jeg skal finde 2 røde støvtæger. Men selvom den viser dem der på kortet, når man så zoomer ind, er de(n) der ikke!? Altså, jeg trykker på den "blå kugle" med en "rød sten i midten", der på kortet hvor den så automatisk zoomer ind (: Men kan ikke finde dem :S Er stødt på det problem før..

Håber I (eller en eller anden...) vil hjælpe :mrgreen:
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Re: Støvtæge?

Indlægaf Annbirtha » 20. mar 2010, 09:41

Måske skal du prøve at skrue lidt op for grafik indstillingerne inde i spillet, eller prøv når du har zoomet ind, at vent et øjeblik til grafikken har fundet "zoomet" om man så må sige. :wink:
Det kan også være at du skal zoome ind lidt ved siden af i stedet for lige på stedet.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf mette s » 20. mar 2010, 16:30

Og endelig er de af og til nogle listige krabater, de støvtæger, de lader nogle gang vente længe på sig, før de dukker op. Men hvis du har skaffet dig "samlingshælperen" som belønning, vil du faktisk altid se en stjerne der hvor tægen kan findes og det er nok. Bare tryk på stjernen selvom du ikke kan se nogen tæge, så skal du nok have heldet med dig. :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Frk. Emma » 21. mar 2010, 13:33

Tak (:

Ann-Birtha, det har jeg prøvet :mrgreen: Endda flere gange, i lang tid. Men nu prøver jeg igen (:
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Annbirtha » 21. mar 2010, 14:10

Det er nogen gange sådan at man ikke kan se dem hvis man er for tæt på, og heller ikke hvis man er for langt væk. som Mette siger så skal man lige vente på at de "dukker op" og selvom man kan se flere der kravler og man har fanget et stk. så forsvinder de andre således at man kun kan fange en hvert sted.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Jannie-Jean » 21. jun 2010, 13:29

Jeg havde problemer med at finde de røde støvtæger, så installerede jeg sims3 på min forlovets pc og der fand jeg dem med det samme, vi har forskellige grafikkort, jeg ved bare ikke om det er på grund af grafikkortene eller instillingerne.

:brag:
Jannie-Jean
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Frillen » 21. jun 2010, 22:43

Jannie-Jean skrev:Jeg havde problemer med at finde de røde støvtæger, så installerede jeg sims3 på min forlovets pc og der fand jeg dem med det samme, vi har forskellige grafikkort, jeg ved bare ikke om det er på grund af grafikkortene eller instillingerne.

:brag:

Det burde ikke have noget med grafikindstillinger at gøre, derimod kan nogle mods, hvis de ikke er opdaterede, have en tendens til at skjule effekter - Især det mod som fjerner mosaiken på simmerne når de er nøgne :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 22. jun 2010, 08:23

Man kunne også tro at det kan have noget med indstillingen hvor man sætter renderings ydelsen ned at gøre, jeg har også bemærket at hvis man bliver stående lidt det samme sted, så dukker de op efterhånden.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf mette s » 22. jun 2010, 12:53

For første gang i meget lang tid prøvede jeg faktisk i går, at støvtægerne ikke dukkede op nogle af de steder spillet foreslog. Det undrede mig, for de var der i forgårs og jeg har ikke gjort noget drastisk med spillet i mellemtiden. Jeg eksperimenterede med rendering, men det havde ingen effekt :shock:
Må hellere prøve at tage en tur til Kina i dag igen for at se om de skullet være kommet ud af puppen. Men højest besynderligt er det da.
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Tilbage til The Sims 3 Rejsefeber (Udvidelsespakke)