Øen i Frankrig *spoiler*

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke 'The Sims 3 Rejsefeber' eller 'The Sims 3 World Adventures' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke forventes udgivet den 16. November 2009.

Øen i Frankrig *spoiler*

Indlægaf mette s » 17. jan 2010, 14:16

*spoiler*= læs ikke, hvis du selv vil finde ud af det!

Jeg kan huske min glæde, da AnnBirtha i sin tid foreslog at man kunne meditere sig til en leviportation til øen i den franske flod. Men der er en endnu sejere og langt mere givtig måde at komme dertil på!
Det er efterhånden et stykke tid siden jeg opdagede det, så måske husker jeg ikke den fulde fremgangsmåde, men i hvert fald kan jeg måske give nogen blod på tanden!

Ude i naturen oppe og tæt på floden ligger der en lille lund, med masser af sommerfugle og en sø med fisk. Tæt på søen ligger der 3 store sten. Under en af stenene er der en trappe og når du har undersøgt hulerne, den fører til helt til bunds, kommer du til sidst til en dykbrønd.
Springer du i her for at udforske vil du dukke op i en kælder under ruinen på øen, og der er masser af gode sager at hente!

Det, jeg ikke kan huske, er om du skal bruge den kinesiske økse for overhovedet at få åbnet til den første trappe.
God fornøjelse
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Re: Øen i Frankrig *spoiler*

Indlægaf Annbirtha » 17. jan 2010, 17:27

Næh det var da en fin opdagelse det må da prøves af da jeg ikke har været under jorden endnu :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 3 Rejsefeber (Udvidelsespakke)