Eh.. What!?

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke 'The Sims 3 Rejsefeber' eller 'The Sims 3 World Adventures' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke forventes udgivet den 16. November 2009.

Eh.. What!?

Indlægaf Frk. Emma » 27. dec 2009, 15:45

Jeg har en simmer (den eneste jeg spiller med, som rejser) som har været i alle landende et par gange osv. Så adopterer jeg et barn, og det er helt fint og sådan. Da jeg så kommer til Egypten (uden datteren), er min simmer (Björk) helt knust pga. dødsfald. Jeg bliver straks bekymret, og kigger i hendes stamtavle ting, for at se om det er Melua der er død. Men det er det (heldigvis!!) ikke. Tilgængæld har Björk fået en anden datter - som enten er teenager el. ung voksen (det kan jeg ikke helt se). Datteren hedder Nanu, og bor i Egypten!? Faren er ham der der Fikry Ameen - specialkøbmand. Min simmer har ALDRIG været gravid, eller Jahuuet med én! Hvordan kan de lade sig gøre!?

Jeg er ikke vild med, at hun har en datter i et andet land!

(P.s. Fandt ikke ud af, hvem der var død...)
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Re: Eh.. What!?

Indlægaf Annbirtha » 29. dec 2009, 09:16

Nårh helt slemt kan det vel ikke være, bare at faderen betaler sine børnepenge til tiden :lol:
Har du prøvet at invitere hende hjem til dig så du kan se hende an?
Det lyder godtnok mystisk, jeg har hørt at man hvis man bruger pipetten og kommer til at klikke på en anden sim, faktisk kunne lave en kopi af den Sim, men det var vist før den sidste opdatering. Forklaringen har jeg ikke, men hvis du vil af med hende,... inviter hende hjem via telefonen, bed hende flytte ind og bagefter flyt hende ud og slet hende fra spillet.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Frk. Emma » 29. dec 2009, 16:13

Hehe :)

Har set hende og sådan, og hun ligner godt nok lidt Björk.. :D

Hmm... Må prøve det du siger :D Hehe, ved ikke om jeg sletter hende, nogen skader gør hun da ikke :D Og det var vist hendes far, der var død :D
Knus Emma
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf mette s » 29. dec 2009, 19:51

Jeg har prøvet det samme, to gange. Mine kvindelige simmer er blevet gift uden at jeg har hørt et pip om det, og ovenikøbet fået nyt efternavn. Det har jeg så heller ikke opdaget.
Det er deres ægtemands død de begræder, og jeg spurgte i et andet forum, hvad der foregik og fik noget at vide om, at spillet gør det automatisk for at "tilføre nyt blod" på ferieadresserne. Måske kommer der ikke børn af sig selv der? I hvert fald kan din sim leve et glimrende liv uden at have det fjerneste med sit barn i udlandet at gøre og det må jeg indrømme, finder jeg godt nok en anelse suspekt :D
Altså man kan forstå mænd, der aldrig fik noget at vide om en evt graviditet, men jeg vil hævde at det hører til de absoluttet sjældendheder, når kvinder ikke opdager, at de venter sig og ikke mindst gennemgår en fødsel. Men.....selvfølgelig.....jeg ved jo ikke alt......;)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Frk. Emma » 29. dec 2009, 21:48

Hehe :) Syntes også det er mærkeligt, når hun aldrig havde været sammen med med mand - heller ikke kysset en :b

Nu har hun så fået et "rigtigt" barn med en egypter, og barnet bor hos hende :D Men ikke faderen :P Og den anden datter, Nanu, lever vist bare sit eget liv i Egypten - de snakker lidt en gang i mellem :b
Knus Emma
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf egon.weber » 30. dec 2009, 02:04

Det er jo nok som med jesus, en jomfrufødsel. :mrgreen:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf mette s » 30. dec 2009, 13:36

Ja, spillet er jo amerikansk, hvis jeg ikke tager meget fejl. :lol:
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Tilbage til The Sims 3 Rejsefeber (Udvidelsespakke)