Forbandelser

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke 'The Sims 3 Rejsefeber' eller 'The Sims 3 World Adventures' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke forventes udgivet den 16. November 2009.

Forbandelser

Indlægaf Pusserpien » 21. nov 2009, 13:55

Ok...lader til vi er de eneste som har købt spillet????....eller er folk bare gået fuldstændig i rejsemode? :D Nå men er stødt på et lille problem, er blevet forbandet af en mumie, og får så besked på at den må fjernes af Den store Sfinx før det er for sent :shock: Men ak....når jeg tager hen til Sfinxen er det eneste jeg kan enten, at bede til den eller svømme i en pool indeni den....Er der nogle der véd hvad det går ud på? Hvordan fjerner jeg forbandelsen?
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Re: Forbandelser

Indlægaf Annbirtha » 21. nov 2009, 14:58

Jeg mener at en af måderne er ved at lære "slangekysset" på, du skal bruge et slangetæmmersæt og må bare igang med at øve dig, når din sim kysser slangen til sidst har du lært det.
Ellers prøv at gå ind i "træningspil" her står vist hvad man ellers kan gøre for jeg kan ikke lige huske det. :D
Ok...lader til vi er de eneste som har købt spillet
Ja stille det er der herinde, det har der nu været et stykke tid, men nu er vi da én mere ....velkommen på banen igen Pusserpien :P

UPDATE:
her er hvad jeg kunne finde:
One is, to seek cleansing from the Sphinx. Another is to sleep in the Blessed Sarcophagus of Kings, and a 3rd is to get a snake kiss. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Pusserpien » 21. nov 2009, 20:39

Annbirtha skrev:
UPDATE:
her er hvad jeg kunne finde:
One is, to seek cleansing from the Sphinx. Another is to sleep in the Blessed Sarcophagus of Kings, and a 3rd is to get a snake kiss. :D

Ja tak det har jeg såmænd selv læst mig til ...problemet er bare at det er sq lettere sagt end gjort :D men ok det er vel oz én af udfordringerne i spillet....må bare håbe jeg når det inden om 5 dage for ellers er det... BilledeBye-bye Pusserpien .... R.I.P
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Annbirtha » 22. nov 2009, 09:25

At lære slangekysset tog ikke lang tid for Annbirtha, bare køb dig en kurv eller brug den der er på markedspladsen i Egypten. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Pusserpien » 23. nov 2009, 00:54

Annbirtha skrev:At lære slangekysset tog ikke lang tid for Annbirtha,

Ok og helt præsic hvor lang tid er ikke lang tid?...for nu har jeg tæmmet uafbrudt (og ja testingcheatsenabled true eri brug :lol: ) i 3 dage ...og der sker NADA!!! ....udover at jeg har måtte slå lyden fra fordi jeg selv var ved at blive bims i bolden :mrgreen:

UPDATE: Pusserpien blev reddet i 11. time :D Slangekysset virkede ikke, men tog tilbage til Spinksen og med logistikkens mester, Frillens tålmodige hjælp, lykkedes det Pusserpien at søge renselse, inden det var for sent. :2thumbsup:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Annbirtha » 25. nov 2009, 08:30

Skulle det have gået helt galt for Pusserpien så kunne hun jo have valgt at dø under et besøg hos nogle venner som så derefter kunne tage hendes gravsten med til Forsknings institutet for at få hende genoplivet, eller hvis hun nu havde en dødsblomst på sig, så kunne kun godt have byttet den med manden med leen og fået udsat sin død ved at give ham blomsten i bytte.
Bare til en anden gang. :D Men godt at Pusserpien er i topform igen til hendes videre eventyr. :lol:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Pusserpien » 25. nov 2009, 12:14

Annbirtha skrev:Skulle det have gået helt galt for Pusserpien så kunne hun jo have valgt at dø under et besøg hos nogle venner som så derefter kunne tage hendes gravsten med til Forsknings institutet for at få hende genoplivet, eller hvis hun nu havde en dødsblomst på sig, så kunne kun godt have byttet den med manden med leen og fået udsat sin død ved at give ham blomsten i bytte.
Bare til en anden gang. :D Men godt at Pusserpien er i topform igen til hendes videre eventyr. :lol:

Nåeh ja ....det var jo det hun kunne have gjort :?
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf simsekisser » 25. nov 2009, 17:25

Hej!

Jeg har ikke selv prøvet det, men min Søster blev forbandet, hun fik så af vide at hun skulle sove inde i en "Mumie-Grav" en Nat, så skulle forbandelsen være væk, det gjorde hun så og så var det i orden. :D

simsekisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf mette s » 25. nov 2009, 18:43

Nåh ja, min blev træt og slog teltet op inde i pyramiden og hun var ikke en gang forbandet!
Det er lidt sjovt, at man kan sove derinde, når man ikke en gang kan få lov at slå det op på stranden! :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Pusserpien » 26. nov 2009, 00:47

mette s skrev:Nåh ja, min blev træt og slog teltet op inde i pyramiden og hun var ikke en gang forbandet!
Det er lidt sjovt, at man kan sove derinde, når man ikke en gang kan få lov at slå det op på stranden! :)

Måske fordi stranden ikke er en grund :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf mette s » 26. nov 2009, 12:59

Måske har du ret, jeg mindes blot ikke at den slags småtterier forhindrede mig i at campere hvor som helst i mine unge år! Til gengæld var jeg håbløs til at finde ædelstene, det jeg troede var rav (Ved godt, det ikke er en ædelsten) efterlod små hak i mine fortænder! Meeeen en smule ametyst omgivet af en forfærdelig masse granit blev det da til en gang i en stenbrud på Bornholm! :bigsunglasses:
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Frillen » 27. nov 2009, 00:17

mette s skrev:Måske har du ret, jeg mindes blot ikke at den slags småtterier forhindrede mig i at campere hvor som helst i mine unge år! Til gengæld var jeg håbløs til at finde ædelstene, det jeg troede var rav (Ved godt, det ikke er en ædelsten) efterlod små hak i mine fortænder! Meeeen en smule ametyst omgivet af en forfærdelig masse granit blev det da til en gang i en stenbrud på Bornholm! :bigsunglasses:

Ja, men det var jo dengang...
Jeg kan også huske tilbage til mine drengeår, hvor man bare slog et telt op, fiskede i søer, åer og ved molen i Hirtshals, gør man sådan noget i dag, så får man sq en bøde - Alt er efterhånden forbudt medmindre man har en tilladelse, hvordan faen skal vi lære vores børn at nyde naturen, når det efterhånden er forbudt at bruge den.
Det næste bliver vel at man skal have en tilladelse for at gå på stranden :?

Jeg var tilgengæld rigtigt god til at finde ædelstene, jeg fandt ofte de fineste vandslebne glasskår i alskens farver(også lidt rav), for mig var de ædelsten... dengang :P

Nå det var et skidespring, men dem skal der jo også være plads til :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf mette s » 27. nov 2009, 13:59

Det sætter jo lidt mere kulør på tilværelsen, ikke. Og forresten kan jeg blot tilslutte mig, ja, alt hvad du skriver; Frille. Vores unger er under opsyn døgnet rundt, hvilket fratager dem muligheden for at lege og eksperimentere og gør dem helt hjælpeløse. For ja, livet ER FARLIGT, så det er osse opreklamereret......eller....øh.
Desuden kan jeg ikke se mig fri for at samle på ædelstene af glas ved vore strande stadigvæk, der er nu noget særligt over den slags. :)

Det blev til nostalgihjørnet :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Annbirtha » 29. nov 2009, 17:04

Jeg ville gerne vide hvordan i er blevet forbandet, min sim har nu prøvet 2 gange at blive banket af mumier uden at blive forbandet, og jeg skal bruge forbandelsen i et eventyr. Når mumien er der er der ingen valgmuligheder når musen holdes hen over mumien. Hvor fandt i den mumie.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Pusserpien » 3. dec 2009, 13:18

Annbirtha skrev:Jeg ville gerne vide hvordan i er blevet forbandet, min sim har nu prøvet 2 gange at blive banket af mumier uden at blive forbandet, og jeg skal bruge forbandelsen i et eventyr. Når mumien er der er der ingen valgmuligheder når musen holdes hen over mumien. Hvor fandt i den mumie.

Se mit indlæg her: http://www.sims2you.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=70&t=3750 :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Næste

Tilbage til The Sims 3 Rejsefeber (Udvidelsespakke)