Hjælp! Problemer med den seneste patch til Sims 3

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Hjælp! Problemer med den seneste patch til Sims 3

Indlægaf mette s » 19. sep 2010, 17:18

Jeg er i akut nød!
Efter at jeg har reinstalleret mit spil og opdateret behørigt, har jeg først fået at vide, at mit basisspil ikke er kompatibelt med seneste patch. Dette må være en fejl eftersom jeg faktisk nåede at køre spillet med patchen i nogle dage, før jeg i dag valgte at reinstallere.
Jeg har så søgt på hjemmesiden, hvor jeg bliver anbefalet at forsøge at starte spillet fra basis spillet og så patche derfra. Det kan ikke lade sig gøre, da mit spil allerede er fuldt opdateret.
Så ville jeg prøve at slette alt og starte på en helt frisk igen men nu kan jeg ikke engang komme til at slette spillet. Jeg får at vide, at jeg skal lukke det først, selvom hverken det eller noget andet kører og heller ikke figurer i joblisten, der følgelig er tom.
Er der nogen, der har den fjerneste anelse om, hvad jeg kan gøre og som vel at mærke er i stand til at guide mig på yderst pædagogisk vis, min tekniske intelligens ligger ca på vuggestueniveau!
Jeg har intet brugerlavet indhold og kører men Basis, WA, HEL og Ambitions
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Re: Hjælp! Problemer med den seneste patch til Sims 3

Indlægaf Annbirtha » 21. sep 2010, 08:30

Først, jeg har også problemer med mit spil eller rettere jeg kan ikke længere installere materiale fra Shoppen jeg har betalt for. Derfor spiller jeg ikke mere og gider slet ikke at granske i hvorfor det ikke virker, det kan få lov at passe sig selv kan det.
Dernæst, jeg kan desværre ikke hjælpe dig Mette, andet end jeg kan sige at hvis du får beskeden at du skal lukke spillet først skønt at intet kører, kan du genstarte computeren og prøve igen.
Tilsidst, jeg glæder mig til Sims Midievalhttp://eastore.ea.com/store/eae ... .207039300 kommer :|
Til aller aller sidst, jeg købte"Fuld gas" pakken fordi jeg tænkte at det måske ville hjælpe med opdateringer og sår´n, men næh det gjorde det ik´.
Undskyld Mette overtog helt dit indlæg med mit brok.

Som sidste ord i dette indlæg, har flyttet det til Sims 3 forum hvor det nu hviler :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Annbirtha » 28. sep 2010, 07:24

MÅske kan du prøve at læse her Mette, måske kan det afhjælpe problemet:
https://easims.custhelp.com/cgi-bin/eas ... _topview=1
Man kan jo ligeså godt prøve. :|
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf mette s » 10. okt 2010, 23:27

Mor har jo en god dreng, der kan omformatere og reinstallere og hvad ved mor!
Og tak for hjælpen Ann, men hvis jeg skal være helt ærlig, er det jo mageligt, når mors dreng kommer hos besøg til sin mor!
Jeg har i den forbindelse netop fået installeret et 1GB grafikkort, hvilket i flg samme søn er totalt overkill til mit behov, men jeg siger jer: Jeg har fået detaljer i mit spil som jeg ikke anede eksisterede.
I samme forbindelse fik jeg så osse at vide, at det er sgu da fordi du køber alt det der Dell-pis. De laver deres egne dele og skal have penge for at få det mindste til at passe ind. -Tjah, hvad ved mor, her gik jeg lige og var egentlig meget godt tilfreds....
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Annbirtha » 13. okt 2010, 14:00

Det er da skisme godt at høre at det kører for dig igen Mette :2thumbsup:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator