Bilerne forsvinder!!

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Bilerne forsvinder!!

Indlægaf Rose Diva » 16. aug 2010, 19:19

Hej mennesker C:

I øjeblikket spiller jeg på en familie, hvor faderen/manden er arkitekt. Så skal han jo ud til forskellige opgaver, hvor han kører i sin bil. Jeg har kigget nøje efter, og fundet ud af, hvornår det er, bilerne forsvinder. Der sker følg.: Han kører ud til den husholdning, hvor opgaven er, sætter sin bil i husholdningens indkørsel og går i gang med opgaven (dvs ind i køb og indretter husholdningens hus). Bilen forsvinder så i Køb - altså i husholdningens indkørsel. Men går jeg ud i inventarrygsækken ligger den så der, så det er jo fint. Men er jeg så ikke helt færdig med opgaven og går ind i Køb igen, så er bilen ikke i min inventarliste længere, når jeg kommer ud i Lev igen og kigger i inventarrygsækken. Den er så nu i familieinventarkassen, men det er kun billedet af den. Jeg kan ikke tage fat i den, den er frosset fast.
Har regnet ud at jeg har mistet biler på den måde til ca 300.000 similioner!!

Jeg har dog fundet en midlertidig løsning. Det er, at jeg lader ham gå det sidste stykke af vejen, så bilen ryger ned i inventarrygsækken. Derefter flytter jeg den så hjem, men det er nu lidt besværligt.

Har søgt på det på google, og fandt nogle, som havde samme problem. Men svarene/løsninger for dem var, at deres lange indkørsel skulle slettes. Jeg har to små indkørsler og har altid haft det, så det hjælper jo desværre ikke mig :?

Nogen, der har prøvet det samme eller har forslag til hvad jeg kan gøre???

Kh Rose Diva
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Re: Bilerne forsvinder!!

Indlægaf Frillen » 29. aug 2010, 12:01

Det lyder som en fejl i dit spil, hvis den ligger i familieinventarkassen, så burde du kunne placere den igen (Du skal dog være i købemenuen for at kunne trække ting ud fra den inventarliste)

Har du nogle hacks installeret, som evt. ikke er opdaterede?
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: Bilerne forsvinder!!

Indlægaf Rose Diva » 2. sep 2010, 17:20

Tak for forslaget, men jeg har slet ikke downloaded noget til Sims 3, da jeg nemlig er bange for de fejl, der kan forekomme.
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Tilbage til The Sims 3 generelt