The sims3 basis hjælp

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

The sims3 basis hjælp

Indlægaf jzpr » 13. aug 2010, 23:38

Jeg har tidligere spillet en smule sims2, og har nu også fået anskaffet mig 3'eren.

Har spillet med en enkel person, hvor jeg så har fået et "romantisk forhold" til en ude fra byen af.

Hvordan kan man f.eks. invitere personen til at flytte ind, eller noget lignende?
Så hun bliver en del af ens familie.
Man kan også få barn med en person udefra, uden at de bor ved en.

Kan sagtens få hende til at overnatte etc, men ikke sådan at hun kommer ind i hjemmet - Please hjælp, føler mig virkelig dum :P
jzpr
Baby sim
Baby sim

Re: The sims3 basis hjælp

Indlægaf Annbirtha » 14. aug 2010, 11:05

Ens forhold skal være højt før muligheden for at Simmeren kan spørge om at flytte ind.
Du kan dog gå ud i "rediger by" her finde hvor hun bor, klikke på huset og vælge "del hustand" eller "flyt ud". Nu kan du så flytte hende ind sammen med den anden hustand. Jeg tror nok det nogenlunde er sådan man gør, en ting er i hvert fald sikkert, at det gøres fra "rediger by" :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 3 generelt