Efter start-up-film crasher spillet!?

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Efter start-up-film crasher spillet!?

Indlægaf Elisabeth » 9. jun 2010, 14:43

Hej undskyld igen men jeg har et problem

Jeg har et problem med mit sims, som jeg håber I kan løse. For nogle dage siden virkede mit sims 3 spil fint på min lille computer (min HP) så installerede jeg "Drømme Jobs" som er en udvidelsespakke til sims 3. Da jeg installerede det virkede hverken det ene eller andet. Den ville loade til efter startup-filmen også ville den gå tilbage til mit skrivebord og lukke sims 3 ned. Nu har jeg både af-og-installeret både på engelsk og dansk, men det vil bare ikke starte op! Begge spil virker fint på min forældres store-lille-bærbar, som har dårligere grafik end min.
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Re: Efter start-up-film crasher spillet!?

Indlægaf Nephisariah » 10. jun 2010, 08:37

Er du sikker på der er nok plads tilbage på din lille pc'er?

Måske var det en idé at slette noget af indholdet på den....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Tilbage til The Sims 3 generelt