Hjælp omkring sims 3 startpakke.

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Hjælp omkring sims 3 startpakke.

Indlægaf Bunny » 14. maj 2010, 11:18

Heeej alle.
Jeg købte sims 3 lige da det udkom. jeg installerede det straks og begyndte at spille løs. Efterhånden blev det kedeligt, så jeg afinstallerede det.
så gik der nogle måneder og så ville jeg sgu godt spille det igen. så jeg installerede det :D

Men der var altså problemer med spillet. da jeg havde spillet sådan cirke 10 min så går min computer ned. Og sådan er det næsten hver gang.
- Jeg har afinstalleret sims 2 fra min computer og jeg har altså ikke rigtig noget på den udover sims 3 spillet.
- hvad kan det være? Og hvordan kan jeg fikse det?
Brugeravatar
Bunny
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Bor i København

Re: Hjælp omkring sims 3 startpakke.

Indlægaf Nephisariah » 15. maj 2010, 18:30

Har du tjekket at der er plads nok på pc'eren i det hele taget? Eller at grafikkort m.m. kan køre spillet??
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Re: Hjælp omkring sims 3 startpakke.

Indlægaf Annbirtha » 16. maj 2010, 08:48

Har du husket at opdater dit spil med den seneste patch som du kan finde her: http://www.thesims3.com/game/patches
Ellers klik på "spilopdateringer" på opstartsskærmen til spillet og se efter om spillet er opdateret, ellers opdater det derfra. :wink:

Hvis du har afinstalleret og installeret The Sims, var det måske en god idé at lave en "diskoprydning" på din PC og bagefter køre en "defragmentering", derved får du frigivet noget mere plads. Genstart Computeren bagefter.
Du kan også se efter om der er nye "Drivere" til dit grafikkort som Neph hentyder til.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 3 generelt