Drømmejobs pakken

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Drømmejobs pakken

Indlægaf Annbirtha » 27. apr 2010, 07:58

Her er skrevet lidt om et par af jobmulighederne i den nye pakke til Juni:
http://www.thesims3.com/community/news. ... 1338506669 :D Brandmand og Detektiven.

Fandt lige dette også, her står lidt mere plus der er 1 video og nogle billeder om "Drømmejob" http://dk.thesims3.com/game/ep2
Ser ud til at man nu kan lave robotter igen.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: Drømmejobs pakken

Indlægaf mette s » 27. apr 2010, 09:29

Det ser godt nok sjovt ud. Jeg glæder mig umådelig meget til at få nogle udfordringer på jobfronten :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf egon.weber » 27. apr 2010, 16:35

Udover nye jobmuligheder, hvor jeg helt sikkert vil have en brandmand :mrgreen: kommer der osse et nyt nabolag.Sikkert det der er beregnet til jobbene, men mon ikke de kan spilles i de andre osse. :?:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Annbirtha » 28. apr 2010, 07:24

Du har sikkert ret Egon, og fedt med nye udvidelser ellers tror jeg spillet hurtigt døde ud, sådan har jeg det i hvert fald og jeg kan ikke lade være med at købe den næste udvidelse og den næste igen, for tænk nu hvis jeg gik glip af noget. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf mette s » 28. apr 2010, 13:41

Ja, det er jo det! Men hvorfor så ikke, underholdningsværdien er skyhøj, synes jeg, selvom mange udtrykker dyb undren, ja, nærmest medfølelse :D
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Tilbage til The Sims 3 generelt