FrilleRup eller andre byer på bestilling?

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Re: FrilleRup eller andre byer på bestilling?

Indlægaf Annbirtha » 9. jun 2010, 07:31

Vi vil glæde os hvis der kommer et nyt Frillerup, men den der nye by "twinbrook" er nu heller ikke værst. Så vil jeg lige sige at installereing af andre byer som folk selv har lavet har gjort kuk i mit spil, så en ominstallering var nødvendig for et stykke tid siden. Så ikke alt skal man hente. :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: FrilleRup eller andre byer på bestilling?

Indlægaf Frillen » 13. jun 2010, 09:43

Jeg bryder mig godt nok ikke specielt meget om Twinbrooks, jeg synes at det virker lidt ufærdigt.
F.eks. har de ikke gjort noget ud af at lave en rigtig søbund ved søerne, så det ligner mere et landskab, som er blevet oversvømmet af for megen regn, og tåge-effekterne har det med at kravle ind i husene, således at Mosekonen brygger indendørs :roll:
Jeg kan ellers godt lide sådan et slags "Redneck" nabolag, meen lidt mere finpudsning ville have været på sin plads, selvfølgelig kan vi jo selv finpudse mange ting i nabolaget nu i forhold til før :D
Efter at Drømmejob er blevet installeret så crasher CAW, hvis jeg lægger veje i en verden, jeg håber de får det fikset :?
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Foregående

Tilbage til The Sims 3 generelt