FrilleRup eller andre byer på bestilling?

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

FrilleRup eller andre byer på bestilling?

Indlægaf Stento » 15. apr 2010, 12:15

Hej alle!
Bliver der slet ikke fremstillet et nyt FrilleRup eller andre byer, til Sims 3???
Det kunne være fedt med et nyt FrilleRup eller Den Gamle by i Århus :)
FrilleRup behøver vel ikke at ligne det gamle FrilleRup! men må gerne :P
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Re: FrilleRup eller andre byer på bestilling?

Indlægaf Johansen » 15. apr 2010, 14:50

det ville være totalt fedt :bigwave:
LoL
Johansen
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Nephisariah » 15. apr 2010, 15:29

Det vil da unægteligt gøre spillet mere interessant... :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Annbirtha » 16. apr 2010, 07:09

Ja det ville være sjovt, men har vi nogen der kan lave det så det bliver ordentligt,....den opfordring må vi da hellere sende videre her :mrgreen:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Stento » 17. apr 2010, 10:31

Der er da helt sikkert nogle der ville kunne lave sådan en Verden :-)
Er Frillen holdt helt op med at have noget med Sims at gøre?
Jeg er sikker på at han ville kunne lave sådanne verdner. Han er jo super god til at lave sådanne ting :-)
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Nephisariah » 22. apr 2010, 18:50

Jeg har prøvet lidt at "lege" med at lave en ny spilverden, som jeg har uploadet til min side Sims3 side hos EA, den er ikke 100%, men det er et første forsøg, der helt klart kan forbedres. Men har I lyst kan I prøve den efter:

http://dk.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=2279591
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Annbirtha » 23. apr 2010, 09:01

Har downloaded din verden Neph, og den mangler da godt nok lidt endnu, men du har da fundet ud af hvordan det fungerer kan jeg se, og det er da mere end jeg har, så fortsæt du bare i samme dur. :2thumbsup:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Nephisariah » 24. apr 2010, 06:36

Annbirtha skrev:Har downloaded din verden Neph, og den mangler da godt nok lidt endnu, men du har da fundet ud af hvordan det fungerer kan jeg se, og det er da mere end jeg har, så fortsæt du bare i samme dur. :2thumbsup:

Tak skal du ha', Ann!

Meget af det jeg har fundet ud af er sket på egen hånd, manualen der høre til er lidt for rodet at finde rundt i. Men kan man lide udfordringer og lide at lege med det så er det helt sikkert en sjov opgave at gå i gang med. Det eneste jeg ikke helt har fået styr på er hvordan man kan placere træer uden for grundene. Hvis nogen af jer ved det, eller har et forslag til hvordan man gør det, så kom endelig med det.

Hvis I opdager noget i "Dessert Island", som er min første verden, der IKKE virker vil I så ikke være søde og sige det, så kan jeg prøve at se om det er muligt at rette i det eller ændre det når jeg jeg laver nye verdner. ;)
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Annbirtha » 24. apr 2010, 09:25

Der skulle være 11 beboelsesgrunde, men de er der ikke når du har dowloaded Neph!
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Nephisariah » 24. apr 2010, 10:08

Annbirtha skrev:Der skulle være 11 beboelsesgrunde, men de er der ikke når du har dowloaded Neph!

Jeg prøver lige at se på sagen, Ann
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf egon.weber » 24. apr 2010, 14:23

Neph prøv at se på simsnet.dk og se hvad MeresimP har lavet. Husene har hun så kun lavet få af, da det at lave øen var meget svært. Så har undertegnede og nogle andre lavet husene til øen, som hun så har dl og sat på. Øen kan hentes derinde. Til dig Neph kan jeg kun sige god arbejdslyst, du kan jo bare sige til hvis der nogle grunde du vil have huse på, så kan vi her jo komme med et par bud, så øen til slut bliver ens hos alle. :)
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Nephisariah » 24. apr 2010, 21:04

egon.weber skrev:Neph prøv at se på simsnet.dk og se hvad MeresimP har lavet. Husene har hun så kun lavet få af, da det at lave øen var meget svært. Så har undertegnede og nogle andre lavet husene til øen, som hun så har dl og sat på. Øen kan hentes derinde. Til dig Neph kan jeg kun sige god arbejdslyst, du kan jo bare sige til hvis der nogle grunde du vil have huse på, så kan vi her jo komme med et par bud, så øen til slut bliver ens hos alle. :)

Jeg tror jeg har fundet en løsning på mit problem. Jeg er igang med at rette lidt i div. verdener jeg har lavet, så må vi se på slutresultatet bagefter. Jeg har pt. slettet min første verden inde på min Sims3 hjemmeside. Jeg vil lige rette de fejl der er i den. Så vil jeg uploade den igen senere...
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf egon.weber » 24. apr 2010, 21:34

Hej Neph. Du kan jo prøve at blive medlem der osse, og dl hendes ø, så du kan se hvordan den er lavet med vores huse, på den måde så få inspiration til hvordan en evt. Frillerup kunne blive. Den gamle til sims2 havde vi jo megen fornøjelse af at spille i. :mrgreen:
Jeg synes selv hun er sluppet rigtigt godt fra den, og den er fuld spilbar, dvs. næsten fejlfri. :wink:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Frillen » 8. jun 2010, 14:48

Jegt har selv eksperimenteret lidt med det at bygge nye verdener og jeg har da også en forhåbning om at der kommer et nyt Frillerup, meen det er voldsomt mere kompliceret end det var til sims 2, så jeg vil ikke love for meget endnu :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Nephisariah » 8. jun 2010, 15:27

Frillen skrev:Jegt har selv eksperimenteret lidt med det at bygge nye verdener og jeg har da også en forhåbning om at der kommer et nyt Frillerup, meen det er voldsomt mere kompliceret end det var til sims 2, så jeg vil ikke love for meget endnu :D

Det var dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der finder det med at bygge verdner til sims3 kompliceret....

Jeg er fuldstændig enig med dig, Frillen!! ;)
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Næste

Tilbage til The Sims 3 generelt