Ide til familie

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Ide til familie

Indlægaf Johansen » 18. mar 2010, 13:32

Hej jeg mangler ideer til en ny familie,
nogen der har en?
:bigwave: :bigwave: :bigwave: :bigwave: :bigwave: :bigwave: :bigwave:
LoL
Johansen
Baby sim
Baby sim

Re: Ide til familie

Indlægaf egon.weber » 21. mar 2010, 23:39

Ja, start med en ungvoksen simmer, du selv laver, brug parken meget og mød en kæreste der, så kommer familien når du spiller dem til at blive forlovet/gift og få børn! Den sjoveste måde at gøre det på er at starte på en stor tom grund, så man starter som fattig, så er man nødt til at leve som bums i begyndelsen. :D
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Rose Diva » 31. mar 2010, 10:06

Ligesom Egon.Weber siger er det sjovt at starte med en enkelt ung voksen simmer, og se hvor langt man kan komme i livet :D
Det er nu også sjovt fx at starte med en mor/far og sit barn, og så se hvor langt henne i generationer man kan komme. Altså med barn, barnebarn, oldebørn osv. Det er jeg fx i gang med lige nu, hvor mine simmere så kun må få et barn, og så følger jeg det barn, og så barnets barn osv.

Det kan også være sjovt at adoptere, da man så selv kan bestemme køn, og alder osv, og så er man sikker på ikke at få tvillinger hehe :D
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf mette s » 2. apr 2010, 19:06

Jeg har lidt svært ved at holde mig fra at lave børn i dette spil.
Så en familie, der består af to helt unge voksne, der får alle de unger, de kan, med eller uden frugtbarhedsbelønning.
Her er det en god idé at lade moren være i militæret for så får hun ret hurtigt fridage. Og er hun først blevet astrounaut er hendes barselsorlov nærmest uendelig samtidig med at hun får rimelig gode feriepenge. Du kan så evt sørge for aftenarbejde eller blot deltidsjob til farmand, så de ikke skal betale barnepige. Noget så moderne som fædre på barsel er ikke helt opfundet i the sims endnu, i hvert fald kun med hjælp fra hacks.
Der kan jo kun bo 8 simmer på en hack-fri grund, så så snart du kan, smider du børnene ud i verden. Omvendt er det rart med teenagere i huset, der kan hjælpe til med at passe de små.
Jeg ved iøvrigt ikke om nogen har lavet hacks til flere end 8 beboere/grund i sims 3.
Hvis forældrene spiser mange livsfrugter eller en portion ambrosia en gang imellem, men gemmer det godt væk fra børnenes plagende øjne og lange fingre, burde de kunne få en ganske pæn flok. (Vis mig de forældre, der ikke har prøvet at overbevise deres børn om, at far og mor overhovedet ikke kunne drømme om at sidde og guffe foran fjerneren, når ungerne er lagt i seng! Og vis mig de unger, der ikke afslører deres forældre i samme forbrydelse på et eller andet tidspunkt. Min egen søn udviklede uhyggeligt tidligt et evne til at skelne lyden af slikpapir og - poser fra lyden af al anden emballage, men han er nu osse ualmindelig velbegavet sådan rent lydmæssigt. Tænk, hans hørelse kan den dag i dag slå til og fra alt efter om han gider at høre hvad jeg så klogt siger eller ej)
Måske, hvis man er ihærdig nok, kan de kære stamforældre blive yngre end deres tiptiptipoldebørn. Men så skal der altså osse både dyrkes en del livsfrugt og juhuues et antal gange. -Det lyder egentlig ganske sundt, nu jeg tænker efter!
Om du ønsker at sætte levetiden til middel eller lang, må så komme an på, hvor megen tid du selv har til eksperimentet.
God fornøjelse
:2thumbsup:
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Annbirtha » 8. apr 2010, 07:49

mette s skrev:(Vis mig de forældre, der ikke har prøvet at overbevise deres børn om, at far og mor overhovedet ikke kunne drømme om at sidde og guffe foran fjerneren, når ungerne er lagt i seng! Og vis mig de unger, der ikke afslører deres forældre i samme forbrydelse på et eller andet tidspunkt. Min egen søn udviklede uhyggeligt tidligt et evne til at skelne lyden af slikpapir og - poser fra lyden af al anden emballage, men han er nu osse ualmindelig velbegavet sådan rent lydmæssigt. Tænk, hans hørelse kan den dag i dag slå til og fra alt efter om han gider at høre hvad jeg så klogt siger eller ej)
:laughing4: :laughing2:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 3 generelt