Præsentationer?

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Præsentationer?

Indlægaf Frk. Emma » 15. feb 2010, 18:11

Halløj :1wave:

Jeg tænkte på noget.. Når man vælger Rockstjerne karriere sporet i musik, så skal man ligesom fx guitar, og bandmedlemmer, "gøre det godt" hvis I forstår :mrgreen:
Men det der præsentationer noget, hvad er det? (: Skal man bare spille til fest, i parken eller hvad? :D
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Ingen gider!?

Indlægaf Frk. Emma » 17. feb 2010, 14:50

Halli, halllo :mrgreen: Ved ikke om det bare er mig der er utålmodig, eller hvad :lol: MEN jeg syntes ikke rigtig I gider hjælpe?
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Re: Præsentationer?

Indlægaf egon.weber » 18. feb 2010, 03:35

Det er præstationer du mener, der skal man optræde, du kan endda, dog uden løn, opføre koncerter på teateret, på fridage, når man når helt til tops, som min simmer er, er jobbet at opføre koncerter, det bedste man så kan gøre der, er Fredag, ca. kl 17, en teaterkoncert, efterfulgt af en på stadion. slut på den aften, samme mønster Lørdag. Så kan du f.eks mandag, tirsdag og onsdag, efter klokken 17, gå i byoverview og f.eks trykke på teateret, købmand, boghandel bistroen,holgers cafeteria,spasalonen, alle i Riverview og skriv underskrifter der, men gå tæt på din simmer,nogle står og venter på din ankomst,men alle dem der kommer løbende, er dem der vil have din autograf, en del går så ind i teateret, eller hvad du nu har valgt, bagefter, på de 4 timer sådan en seance tager, har min ofte tjent ca. 3000 §, for så derefter spille for drikkepenge, har selvfølgelig 10 i guitar, og den nye elguitar fra Luxuriøs indretning, det lyder bare så fedt, inden han så er ved at skvatte helt omkuld af træthed, har han ofte tjent ca. 2500§ extra med hjem, en god arbejdsdag, men hård for den stakkels simmer, han er meget sulten og træt når han er vel hjemme ved sin familie! :mrgreen:
Jeg håber det var sådan et svar du savnede. :wink:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Tilbage til The Sims 3 generelt