Venner med chefen :D

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Venner med chefen :D

Indlægaf Frk. Emma » 14. feb 2010, 19:24

Ja, det betaler sig sørme at være gode venner ( - småflirte :lol: ) med chefen. Så fandt jeg ud af, at man både kan bede om lønforhøjelse og forfremmelse! Og forfremmet, ja det blev hun da også :mrgreen: Men han var lidt "nærig" (sparsommelig...) med lønforhøjelse.. Det kunne hun ikke få. Men jeg syntes da også, det var fedt at blive forfremmet :D
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Re: Venner med chefen :D

Indlægaf Rose Diva » 3. mar 2010, 18:29

Ej, hvor fedt! I hvilken karriere-gren gjorde du det? :D
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Frk. Emma » 4. mar 2010, 23:32

Hmm.. Det kan jeg sgu ikke huske :mrgreen: Men jeg går da ud fra, at man kan i de fleste? Man skal vel bare være gode venner, inden muligheden kommer frem (:

Men bemærk lige, at min simmer var arbejdsnarkoman - og vist også ambitøs :mrgreen:

Forresten - har lige tjekket (: Jeg kan ikke helt huske, hvilken simmer det var med - men det var vist min "Foundou"-kvinde. Altså var det i millitær-karrieren :mrgreen: Hun fik vist senere et barn med chefen... :mrgreen:

Ærlig talt - kan jeg ikke helt huske det - men det var i militær, eller sportskarrien (:
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Annbirtha » 5. mar 2010, 10:09

Jeg tror at det er fordi man er ambitiøs som du skriver Emma og man kan vist også købe sig til noget fedteri. :)
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 3 generelt