Kan man slette downloads?!

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Kan man slette downloads?!

Indlægaf Elisabeth » 7. feb 2010, 19:37

Hehe, jeg bombadere da det her forum med indlæg ;D Problemet er at jeg har fint kunne spille TS3 Verdens Eventyr før, så downloadede jeg noget fra en eller anden side, det viste jeg så at det ikke var en virus men at det simpelthen lukkede mit verdenseventyr ned når den er færdig med intro videoen og før den skal loade. Jeg har så afinstalleret min Verdenseventyr, og kun spillet med grundspillet og det kan den godt! Mærkeligt.. Men jeg vil gerne have slettet det download som gjorde at mit spil det crashede, problemet er jeg kan ikke finde det :shock: Jeg forstår ikke hvor jeg kan slette det, det er ikke i sims 3 mappen eller på min computer, men det er i mit spil!? Hvad gør jeg, jeg vil gerne kunne spille verdenseventýr igen :(
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Re: Kan man slette downloads?!

Indlægaf egon.weber » 8. feb 2010, 23:11

Du åbner startprogrammet til sims3 under installeret materiale kan du slette de downloads du vil af med. :!:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Elisabeth » 11. feb 2010, 20:00

Problemet er at der ikke står nogen der under :O og jeg har ingen mods mappe under mit spil, der er ikke tegn på at de er der men det er de.. :D
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf Annbirtha » 12. feb 2010, 08:08

Nogen gange må man så bare gå de drastiske veje, .... du kunne så starte forfra, afinstallere det hele, rydde op på computeren, genstarte og installere det hele én gang til, så tror jeg du kan køre igen. Ikke lige det du gerne ville høre det ved jeg godt, men .... desværre Elisabeth er det nok udvejen så, du har jo forsøgt med at bare afinstallere Verdenseventyr uden held. :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 3 generelt