Problem med at "trække" farver og andet

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Problem med at "trække" farver og andet

Indlægaf Rose Diva » 27. jan 2010, 21:01

Hej.

Jeg har et problem, som mildest talt driver mig til vanvid.

Da jeg skulle have rykket møbler fra et værelse op til et andet, lagde jeg alle møblerne ind i familieinventar"kassen". Men så da jeg skulle have dem ud af "kassen" igen, bliver de bare i kassen. Jeg får selve møblerne, men "billederne" af dem ligger stadig i inventarkassen, og musen bliver ved med at forestille den slags mus man har, når man har fat i noget. Men jeg har jo ikke fat i noget. Når jeg så venstre klikker på musen, bliver den normal igen, men så snart jeg så er nede ved det blå område i "kassen", bliver musen igen, som om jeg har fat i noget (uden jeg har trykket).
Nå, men jeg beslutter så til sidst at sælge hele skidtet, og det virker da også på musen. Men når jeg så er inde i Lav En Stil og vil "trække" farver, så jeg får samme mønster, så bliver musen jo til den mus, hvor man har fat i noget. Og det har jeg jo også. Men når jeg så slipper igen, bliver musen ved med at se ud som om, at jeg har fat i noget, og jeg kan intet andet end at gå ind i indstillinger, og så gå ud i hovedmenuen igen.
Jeg har prøvet mindst ti forskellige måder, at få musen normal igen på, men intet virker.

Vil det måske hjælpe at installere en patch? Og i så fald hvad gør man så? Kan der være noget virus i patchen (det er min far nemlig meget bange for)?
Jeg har aldrig installeret noget før (da jeg ikke må pga. frygt for virus), så jeg har ingen anelse.

Håber virkelig I kan hjælpe, for det er virkelig irriterende, og håber at I forstår lidt af problemet, ellers må I jo lige spørge :wink:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Tilbage til The Sims 3 generelt