Kobberminen i Ægypten

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Kobberminen i Ægypten

Indlægaf mette s » 18. jan 2010, 11:51

Er der nogen der ved, om man kan komme helt ned på niveau med flammerne i kløften i den Ægyptiske kobbermine? Og i så fald hvordan?

-Jeg er ved at være nået dertil, hvor hver en sten er vendt, tror jeg, men ved hjælp af Horus´ øje har jeg dog alligevel fundet uudforskede områder og jeg ville bare ønske, at der var 3 nye lande på vej: Det gamle Grækenland, Romerriget, eller hvad med inkaerne, mayaerne, aztekerne, eller den nordiske mytologi for den sags skyld. Jeg har virkelig haft glæde af WA må jeg sige.
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Re: Kobberminen i Ægypten

Indlægaf Annbirtha » 19. jan 2010, 10:38

Mon ikke bare man skal blive ved med at søge efter eventyr, og så vil der pludselig være et der lige netop skal helt der ned til flammerne, jeg kan desværre ikke huske om jeg selv har været lige der. Jeg syntes også at WA har været sjovt og jeg kan godt lide ideen med adventure i Sims der har tilføjet endnu et element til spillet der jo i forvejen har mange muligheder for enhver smag. Dog mangler jeg historie delen som jo ikke virker i Danmark når man skal uploade billeder.
Øhhh fik du egentlig svar på dit spørgsmål ... :oops:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf mette s » 19. jan 2010, 16:48

Jaeh, så´n på en måde, ikk´.
Jeg ved nu ikke med de nye eventyr, jeg synes godt nok min nuværende familie får til opgave at skrive lige lovlig mange nye bøger eller levere perfekt vin, alternativt koi-fisk af diverse slags til visdomshaven.
Men du kan selvfølgelig have ganske ret alligevel. For jeg har sikkert bare spillet familien halvtynd for muligheder. Måske er det på tide at give dem nogle nye naboer med helt andre interesser. Og måske står de pludselig foran nye udfordringer, jeg ikke har set før :D .
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Annbirtha » 20. jan 2010, 09:30

Igennem deres arbejde kan de blive sendt ud i verdenen på opgaver for firmaet, måske det giver noget nyt til din familie :D . Men du har ret nye eventyr ville være dejligt og det ville være lækkert hvis man kunne bruge rejse-verdener som sine spille-verdener, for de er jo så flotte lavet.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf mette s » 20. jan 2010, 17:19

Det er jeg helt enig i. Det ligger vel heller ikke helt fjernt at blive i sin nye kærestes land, hvis man f.eks. skulle gå hen at forelske sig og de har varme og solskin! Og for simmer er der jo ikke noget med opholdstilladelse :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Annbirtha » 21. jan 2010, 12:49

mette s skrev:Og for simmer er der jo ikke noget med opholdstilladelse :)
He he næh det er da rigtigt nok :byebye: Og spillet starter jo da også op i det land man befinder sig i, så det er da smart nok :lol:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Tilbage til The Sims 3 generelt