DUMME SPIL!!!

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

DUMME SPIL!!!

Indlægaf Elisabeth » 23. dec 2009, 17:22

Okay så mit spil er gået bananas. Jeg har installeret det og afinstalleret det 3 gange. Jeg har ingen hacks, ingen screenshots, ingen downloads eller musik. Alligevel stopper den op efter den der introvideo, kører normalt helt indtil den er helt færdigt med at loade også køre den ellers bare den samme sang igen og igen. Den er ikke stoppet og der står i min jobliste at spillet køre men den rykker sig bare ikke ud af flækken! Jeg har ikke den nye udvidelses pakke men den nyeste patch, 1.825... HVAD GØR JEG! ):
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Re: DUMME SPIL!!!

Indlægaf ATrueDevil » 23. dec 2009, 20:54

den nyeste pach er 2.3.33.003.002
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Horreby (hvem finder på, at kalde en by for Horreby, det lyder jo som en rigtig Horeby) på Falster

Indlægaf wholle » 23. dec 2009, 21:46

Elisabeth skrev:Okay så mit spil er gået bananas. Jeg har installeret det og afinstalleret det 3 gange. Jeg har ingen hacks, ingen screenshots, ingen downloads eller musik. Alligevel stopper den op efter den der introvideo, kører normalt helt indtil den er helt færdigt med at loade også køre den ellers bare den samme sang igen og igen. Den er ikke stoppet og der står i min jobliste at spillet køre men den rykker sig bare ikke ud af flækken! Jeg har ikke den nye udvidelses pakke men den nyeste patch, 1.825... HVAD GØR JEG! ):

Fejlen skyldes sikkert patch 1.8 så mit forslag er at undlade at installere patch 1.8
Den seneste patch er ikke den mest heldige som EA har lavet :?
Jeg har selv fået problemer med at afvikle mit spil, men det er hvist nok pga. patch'en til Verdens Eventyr :(
Vi må håbe at EA snart får lavet en ny pacth :worship:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf wholle » 23. dec 2009, 21:52

ATrueDevil skrev:den nyeste pach er 2.3.33.003.002

2.3 er nummeret på patch'en til Verdens Eventyr, patch'en til Sims 3 hedder 1.8
Grunden til at der er 2 forskellige nummere er at der er fortaget opdatering af både Sims 3 og Verdens Eventyr :wink:

Generelt syntes jeg ikke at EA har været særlig heldige med de patch de har udgivet til Sims 3 :evil:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf egon.weber » 24. dec 2009, 00:36

Jeg har haft tlf-kontakt med ea-support, de kender ikke selv den metode at starte spil uden om launcher, så den lærrte jeg så dem, og giver min viden videre her: Gå i dit grundspil, under game/bin, der er en blå firkant der hedder TS3, opret den som genvej, klip ud på skrivebord, og vupti ingen launcher. En anden sjov ting jeg så blev fortalt, at sidste patch er mere lort end risalamande! :mrgreen:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Tilbage til The Sims 3 generelt