Billeder samt detaljeret info omkring Sims 3

Her kan i diskutere alt muligt vedrørende The Sims 3, som udkom den 4. juni 2009
Forumregler
Her vil vi prøve at give jer alle de Sims 3 nyheder, som vi kan finde.
I kan desuden selv lave indlæg med jeres tanker, spørgsmål og viden omkring The Sims 3, som forventes at udkomme i foråret 2009!
Vær venlig at holde en god tone, samt lade være med at opdigte nyheder for at få opmærksomhed, sørg så vidt mulig for at angive jeres kilde, hvis i har fundet nyt omkring The Sims 3!
Ingen kan bruge løse rygter og løgne til noget andet end at blive forvirret over!

Re: Billeder samt detaljeret info omkring Sims 3

Indlægaf Signe » 31. mar 2008, 14:50

glæder mig virkelig meget, jeg synes det fedeste bliver at man ikke skal sidde og glo på den ***** skærm. Jeg synes også det bliver helt vildt med forskelige personligheder. :2thumbsup:
Signe
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf Signe » 31. mar 2008, 15:13

Prøv at gå ind på den engelske version af sims3-siden, der erdet muligt at tildmelde sig og der er et oficielt forum. :D
Signe
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf emma10 » 31. mar 2008, 15:16

Jeg kan ikke vente til man kan købe det

:bigwave:
emma10
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Signe » 2. apr 2008, 09:14

Jeg har set nogle uoficciele billeder og der ser det ud til at køb/byg ikke ændre sig meget
Signe
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf Freggi » 2. apr 2008, 13:41

Der rigtig spændend til læse, det skulle en herlig spil. Særlig de nye naboskab funktion, kunde spændend vaere. :wink:
Don't dream your life, lives your dreams!!!
- Drøm ikke dit liv væk , liv dine drømm
Brugeravatar
Freggi
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Geografisk sted: Tyskland

Indlægaf Rosebud » 6. apr 2008, 15:44

Okay ... jeg er så åbenbart den eneste der ikke, på en eller anden måde, er spændt på TS3 ... for mig har skuffelsen (indtil videre) været total !

Nå, men jeg vil ikke spolerer festen ved at opremse alle de dårlig domme som jeg kunne fremture med, så jeg stopper bare her :)

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Amager/København

Indlægaf Mona Solstråle » 6. apr 2008, 17:15

Hej Rosebud!

Kom du bare frem med dine synspunkter :1wave:

Der er da ikke meget debat på forummet, hvis alle mener det samme.
...måske kan vi (eller du) blive klogere! :lol:
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Siri » 6. apr 2008, 18:56

Rosebud skrev:Okay ... jeg er så åbenbart den eneste der ikke, på en eller anden måde, er spændt på TS3 ... for mig har skuffelsen (indtil videre) været total !

Nå, men jeg vil ikke spolerer festen ved at opremse alle de dårlig domme som jeg kunne fremture med, så jeg stopper bare her :)

Rose

Du er ikke den eneste, jeg har det på samme måde
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Rosebud » 8. apr 2008, 10:21

Du er ikke den eneste, jeg har det på samme måde

GODT ! :lol:

Der er da ikke meget debat på forummet, hvis alle mener det samme.
...måske kan vi (eller du) blive klogere

Du bad selv om det og ingen modsagde dig :wink:

Okay ... jeg kan rigtig godt lide ideen med The Sims som en værktøjskasse, hvor du skaber din egen verden. Jeg har, efter megen møje og besvær, fået ryddet op i mit spil. Der er ingen EAxis sims tilbage, lige bortset fra NPCerne. Mine terræner er mine egne og de simmer jeg spiller har jeg selv lavet. Jeg er rent faktisk rigtig godt tilfreds med mit nabolag, som det er nu.

De kreative kan glemme alt om drømme og løfter ligesom hovedparten af film-magere og tøj-designere, men dem som spiller spillet for gameplayets skyld, kan vælge at udfordre sig selv som det passer dem.

+
EA vil udgive et værktøj til at bygge sims3-verdener med, avancerede værktøjer til at lave brugerlavet indhold i på TheSims3.com, der vil være en Exchange, hvor du kan downloade byer, bygninger og andre kreationer fra andre spillere.

Noget tyder på at EA ikke har været helt klar i mælet, eller også har de ikke bestemt sig for hvornår de vil udgive disse advancerede værktøjer (Frillen: Jeg kritiserer ikke din oversættelse eller indlæg, jeg har også læst de engelske reviews)

Så jeg ser ingen mulighed for (foreløbig) at være kreativ med TS3.

Simmernes ansigter ser for mig temmelige ens ud ... det er tæt på at jeg bliver helt glad for de grimme TS2 simmer ... og de sims der er i byen. Skaber man dem selv eller er det spil genererede sims. Kan man indlæse en Townie til en eller anden form for Skab En Sim og ænder ham/hende ?
Sims 3 producer Lindsay Pearson fortæller et sted at i TS3 Skab En Sim har du kontrol over udseende, tøj, hår osv ... det er altså gammel vin på nye flasker, hvis du spørger mig, og hun siger ikke en lyd om at vi kan lave noget selv, kun at vi har kontrol.

I et interview for talte EA at de havde hyret folk der har arbejdet med Oblivion (fantastisk spil i øvrigt). Oblivion går ud på at du skal redde verden mod det onde og i mellemtiden kan du løse forskellige opgaver, en af opgaverne går ud på at du skal købe et hus. For at gøre det skal du samle penge sammen og det tager tid. I mellemtiden risikerer du at den eneste NPC du kan købe huset af, dør fordi han falder ud over en bro. NPCen har en fast rute, som han følger hver dag og en bug gør at han nogle gange kommer forkert ud på broen.
Hvad med TS3 ... kan du risikerer at de dør som fluer fordi een har lavet mad og glemt at rydde det væk og de andre så har spist af det ... vil du ende med et influenza nabolag fordi alle simmer kontrolerer sig selv og vader ud og ind af de forskellige huse ?

Kan du se hvad jeg mener ... ellers har jeg meget mere, men det må være bræk nok for i dag :wink:

I bund og grund lyder det mest som om at pengemaskinen kører for fuld hammer inde hos EA ... jeg tror ikke på noget før jeg ser det og en del af mine skuffelser går vel også på at de i dag ikke udgiver patches førend de står lige for at skulle udgive en ny udvidelses pakke. Det virker som ligegyldighed fra deres side.

Hvis der er noget jeg har fået galt i halsen, så sig endelig frem. Jeg er modtagelig for konstruktiv kritik :)

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Frillen » 8. apr 2008, 22:00

Jamen din kritik kan skam være velbegrundet udfra dit eget synspunkt - Der er jo ingen af som kender den endelige form på Sims 3 endnu, så vi kan jo kun dømme udfra den måde vi opfatter de informationer som vi har fået :D

Personligt ser jeg meget frem til Sims 3, da jeg ser det som en sammensmeltning mellem The Sims 2 og Sim City, en større og mere åben verden, hvor simmerne udvikler sig indviduelt uanset hvilken familie man spiller med.
Angående din frygt for at simmerne ser ensartet ud, der tror jeg vi lige skal væbne os med tålmodighed, da de første billeder fra Sims 2 heller ikke var noget at råbe hurra for, detaljegraden samt grafikken er de først lige begyndt at arbejde på, så der vil vi nok se store fremskridt med tiden :wink:

Rosebud skrev:Hvad med TS3 ... kan du risikerer at de dør som fluer fordi een har lavet mad og glemt at rydde det væk og de andre så har spist af det ... vil du ende med et influenza nabolag fordi alle simmer kontrolerer sig selv og vader ud og ind af de forskellige huse ?
Selvfølgelig kan sådan noget være en mulighed, men husk på at EA har tænkt sig at give os en guds hånd, som gør at du som spiller kan gribe ind i spillet og fjerne samt ændre diverse ting, sandsynligvis også sygdomme!

Rosebud skrev:EA vil udgive et værktøj til at bygge sims3-verdener med, avancerede værktøjer til at lave brugerlavet indhold i på TheSims3.com, der vil være en Exchange, hvor du kan downloade byer, bygninger og andre kreationer fra andre spillere.

Noget tyder på at EA ikke har været helt klar i mælet, eller også har de ikke bestemt sig for hvornår de vil udgive disse advancerede værktøjer (Frillen: Jeg kritiserer ikke din oversættelse eller indlæg, jeg har også læst de engelske reviews)

Så jeg ser ingen mulighed for (foreløbig) at være kreativ med TS3.

Måske bygger EA mange luftkasteller med deres påstand om mange værktøjer til at lave brugerlavet indhold med - Det vil tiden vise :lol:
Vi kan jo hurtigt blive enige om at Sims 2 absolut ikke bød på mange bruger-værktøjer fra EA's side( Bodyshop, Homecrafter+ samt et værktøj til at identificere brugerlavet indhold med, som ikke ret mange fandt nyttigt).
Dog skal det siges at dygtige fans hurtigt fandt ud af at udvikle meget nyttige værktøjer som f.eks. SimPe, som man kan lave ufatteligt mange ting med, Sims 2 gjorde ikke tingene ret meget nemmere for de kreative fans i forhold til The Sims 1, med mindre vi snakker om simple omfarvninger, tilgengæld blev de mere fleksible.
Vil man derimod lave objekter, som har en helt anden mesh, funtionalitet osv. ja så er det sq ikk for småbørn, det kan jeg i hvert fald snakke med om, der er ikke mange af mine objekter som har kunnet laves på en dag eller 2, nej mange af dem har taget adskillige dage, ja endda uger at lave :lol:
Kigger man på andre spil i denne genre som tillader brugerlavet indhold, ja så er tendensen at jo bedre udviklingsværktøjer der bliver lavet til dem, jo mere populære bliver spillene - Det tror jeg helt klart at EA også er klar over, så jeg tror at vi kommer til at se værktøjer, hvor man nemmere kan lave sine egne brugerlavede ting i.
Det at man selv kan lave nyt indhold til Sims spillene er jo nok et af spillets største forcer, man slagter jo ikke hønen som lægger guldæg :mrgreen:

Jeg glæder mig personligt meget, ikke mindst pga at Sims 2's 3D-engine var dybt forældet allerede fra udgivelsesdagen og giver mange moderne supercomputere problemer, hvis man har alle udvidelsespakker installeret, spillet har simpelthen nået flere grænser for for hvad det kan magte.
Der er simpelthen alt for mange restriktioner i den måde Sims 2 er opbygget på, så jeg håber virkeligt at Sims 3 åbner mange flere døre, ligesom Sims 2 gjorde i forhold til Sims 1 - Dengang var mange også skeptiske, men man skal da aldrig være bange for at være skeptisk, for så kan man jo kun blive positivt overrasket :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Rosebud » 11. apr 2008, 10:01

Ja, du har sikkert ret, og der vil sikkert være mange som får stor fornøjelse af TS3, jeg tror bare ikke at jeg orker hele det cirkus en gang til. Der er simpelthen for mange fejl i computerspil, jeg ender altid med at sidde med følesen af at være blevet taget ved næsen. Jeg er nok blevet for gammel :lol:

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Mona Solstråle » 17. maj 2008, 16:55

Jeg fandt denne lille billedserie på snottysims, der laver en sammenligning mellem sims 2 og sims 3: http://www.snootysims.com/thesims3index.php?id=compare2
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Siri » 17. maj 2008, 17:54

Sims 3 har meget bedre grafik, helt klart
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Domino » 25. jun 2008, 22:08

Wow, det er godt formuleret!
Jeg glæder mig allerede!
Først var jeg mega negativ, og tænkte på at jeg skulle samle sammen til nye udviklses pakker igen.
Men, jeg tænkte at min lyst for at spille Sims 2, var jo pænt lille.
Så hvorfor ikke?
Billederne er smukke, og er glad for at man kan gøre dem ekstra tynde!
Det har jeg savnet, fordi det kunne man lave i Urbz - sims in the city.
Der kunne man vælge størrelse på hofterne, armene, og "barmen" alt muligt!
Jeg glæder mig rigtig meget, bare det snart kom
Woo-hoo jeg glæder mig! :bigwave:
Kill for your own hope.
Washing all the bad off, with the life's soap.
You crashed my life, but you didn't knew.
I've been watching the view..
I want to stay home.
Then there can't happen anything.
And people won't know what I feel.
Brugeravatar
Domino
Tumling
Tumling

Geografisk sted: KBH :P

Indlægaf Rose Diva » 30. jun 2008, 09:22

Mona Solstråle skrev:Jeg fandt denne lille billedserie på snottysims, der laver en sammenligning mellem sims 2 og sims 3: http://www.snootysims.com/thesims3index.php?id=compare2

Hvor fedt! Man kan bare se forskellen SÅ tydeligt!
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

ForegåendeNæste

Tilbage til The Sims 3 generelt