Hjælpppp

Her kan i diskutere den 7. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 28. Februar 2008.

Hjælpppp

Indlægaf Johansen » 12. mar 2011, 10:06

Hej,
Jeg har lige fået ny computer og har lige installeret alle sims 2 spillene, men jeg mangler koden til sims 2 freetime.
Så jeg har altså selve disken men ikke koden jeg skal bruge for at installere.
Kan man installere alligevel?? og hvordan???
LoL
Johansen
Baby sim
Baby sim

Re: Hjælpppp

Indlægaf Splintersim » 30. mar 2011, 11:55

Hejsa

Hvis du har disken må du jo også ha boksen den er i.

Hvis du har den, skal du blot ringe til EA games hotline og forklare dem sagen.
Så bliver du bedt om at gi oplysning fra boksen bla. bag på boksen oven stregkoden står en række tal og bogstaver blandet sammen.

Når de så har fået de oplysninger de skal bruge, får du en ny kode og så sku den gerne virke

MVH Splintersim
Brugeravatar
Splintersim
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Snedsted

Indlægaf Annbirtha » 30. mar 2011, 15:37

Mange tak for den forklaring, dejligt når andre kan hjælpe med til at hinanden :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Johansen » 1. apr 2011, 13:49

men jeg har ikk boxen!!!
LoL
Johansen
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Splintersim » 2. apr 2011, 08:56

:? ja så kan jeg desvære ikke hjælpe dig. For der er desvære ingen infomationer på disken.

jeg er bange for du må ud og købe ny :?
Brugeravatar
Splintersim
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Snedsted

Indlægaf Annbirtha » 6. apr 2011, 09:57

Hvis nu det var muligt kunne vi alle jo låne din disk og installere spillet fra din cd. Men når man køber spillet følger der kun èn kode med, nemlig den der følger med boxen og det er det man betaler for, derfor må du ud og investere i et nyt spil (koster pt 109 kr fra EA Store) Hvis nu du brugte en af de koder andre bruger vil du ikke være istand til at logge på Sims siden og hente ting til dit spil, dit spil ville blive betragtet som ulovligt. Du ville heller ikke være istand til at logge på Sims siden hvis den anden du havde koden fra også er der.
Der kan altså blive en masse forviklinger ud af det, så jeg kan kun sige ligesom med andre ting man betaler for, så er det bedst at passe på det man har og holde orden i sine ting hvis de betyder noget for én.
Som Splintersim siger " du må ud at købe en ny" hvis du vil spille freetime.
Det vil forøvrigt heller ikke være en ide at købe brugte Sims spil selvom koderne står bagpå, for koderne er jo brugt af den tidligere bruger og kan derfor ikke genbruges.
De kan genbruges til at installere spillet men ikke til at logge på Sims siderne og det er jo der det meste foregår og det er her man får sine opdateringer også. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 2: FreeTime