To problemer.

Her kan i diskutere den 7. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 28. Februar 2008.

To problemer.

Indlægaf Holmes » 15. jul 2008, 23:08

Hej alle.
Jeg har to problemer med mit sims 2. Jeg har alle spillene, fra Sims 2 til Free Time.
Det første problem er at mit DVD drev på min pc kan ikke læse skiven med det samme. Der skal ofte startes et andet spil først og så kan jeg prøve at starte Sims 2 senere. Ofte skal jeg åbne og lukke for drevet en masse gange før der sker noget. Det har ikke noget med drevet at gøre, for jeg kan spille andre spil med det samme. Det er anden gang jeg har købt Free Time og det var det samme med dette spil. Hvad er der galt ?

Det andet problem er at inde i spillet, på grunden, når jeg skal indsætte døre og vinduer, vil de ikke sættes i. Trapperne er lige så stædige. Når jeg vil have en trappe, passer den ikke med firlanterne på grunden. man kan godt sige at den svæver frit på fulved og kan nemt placeres på mange dumme måder. Desværre kan jeg ikke beskrive det bedre, det skal ses. Hvad er problemet så HER ?

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig inden jeg får pip !

På forhånd tak.

Ole Holm
Holmes
Baby sim
Baby sim

Re: To problemer.

Indlægaf Rose Diva » 31. jul 2008, 11:15

Problem 1 kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

Men Problem 2 har jo måske en løsning.
Du kan måske bruge moveobjects on? Husk bare at skriv moveobjects off når du er færdig, da koden godt kan ødelægge dit spil en lille smule hvis du tit bruger den og glemmer at slå den fra.

Håber det var svar nok på Problem 2 :D
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Re: To problemer.

Indlægaf Nephisariah » 4. aug 2008, 06:54

Vedr. dit første problem: Husker du at sætte den cd med den seneste udvidelsespakke i? Hvis "Freetime" er den senest udgivne udvidelsespakke du har, er det den der er din spil-cd.... og den du skal sætte i din computer når du vil spille..... så husk det når du spiller... Hvis/når du køber udvidelsespakke "Apartments", når den udkommer, er det den, der er "spil-cd'en", altså den der skal sidde i din pc'er når du spiller .... Altid den senest udgivne udvidelsespakke er spil-cd når du spiller The Sims
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Tilbage til The Sims 2: FreeTime